Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 3114
Tok 0.5mg (ikke første gang)


Men har hjertebank, tror dere jeg tok for lav dose for å dempe angst?


Ta mer?


Hjertebanken en annen årsak? Har tatt rivotril døsenvis av ganger, alt fra 2mg til 20mg på en dag. Men nå tok jeg for å dempe angst ikke for å ruse meg, men fikk kun mer angst. Bør jeg ta 0.5mg til? Evt 0.25mg?

Tok sånn 0.1-0.2mg til. Tygde den, håper det hjelper!

Føler meg tung i pusten, og varm i fjeset (angst symptomer) oh hjertebank. Og det bekymrer meg. Men det er vell bare angsten?
Sist endret av AngstAvRivotril; 30. september 2021 kl. 19:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Trekantet Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er bare angst. Alt er i orden med deg, prøv å nyte det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er bare angst. Alt er i orden med deg, prøv å nyte det
Vis hele sitatet...
Takk! Det svaret hjalp!❤️

Et annet spørsmål,


Hvorfor føler jeg meg mer ruset av 0.5mg en 2-4mg egt? Er ekte rivoer 110%.
Sist endret av AngstAvRivotril; 30. september 2021 kl. 19:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Muligens for at når du tar 2-4 blir du ironisk nok så rusa at du ikke kjenner det selv. Typisk benzo generelt.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er angst du kjenner og angst for at du har angst eller noe annet. Du slapper mer av snart når tabletten begynner å funke.

Rivotril er litt som med alkohol (bare mye mer potent) at man kan føle seg slapp og trøtt av en øl men av tre så stiger formen og man blir gira. Som Pillerknaskern sier over meg her så blir du så rusa på flere rivotril at du tror du ikke er påvirka i det hele tatt

For å dempe angst så bør du holde deg til en kvart eller halv tablett. Én gir rus uten toleranse og flere gir mer rus men ikke en rus man merker så godt så derfor tror man at man ikke er rusa.
Følte meg ruset ish i sted. Men nå er jeg "edru" uten angst.

Tankegangen funker, hehe, vær gang jeg har rust meg på dette, har jeg startet med 2mg og følt meg edru og tatt en til. Og BAM! Blackout!


Misbrukt xanor i lang tid, men har hatt en pause i 1mnd nå. Men skal finne kontrollen og perfekte dosen på rivotril.


Et kjapt spørsmål til, er det stor sjanse for å miste kontrollen? Jeg pleier å bruke og opptrappe i en mnd og så tar jeg pause fire uker å begynner igjen. Sjansen demper vell sykt for avhengighet da? Aldri opplevd noen alvorlige abstinenser, kun hodepine og mer angst under pausen. Men om jeg holder på sånn (med pausen) lengre, kan abstinensene bli værre til neste gang f.eks?
Benzodiazepinabstinenser kan vare lenge. Du sa det er en måned siden sist du misbrukte Xanor i lang tid?

Har du inntatt noen Benzodiazepiner den siste måneden?

Hvis du har brukt forskjellige Benzoer i store doser ("alt fra 2 til 20mg på en dag") over tid blir jeg overhodet ikke overrasket om du er småabstinent for tiden.

Sitat av AngstAvRivotril Vis innlegg
Føler meg tung i pusten, og varm i fjeset (angst symptomer) oh hjertebank. Og det bekymrer meg. Men det er vell bare angsten?
Vis hele sitatet...
Kunne fint vært abstinenser.
Er tablettene 100% ekte? Hvordan vet du det i så fall?
Dette her blir bare spekulasjon, men om de ikke er ekte kan de i teorien inneholde alt mulig rart. Inkludert stimulerende som også kan gi angstsymptomer og varmen du beskriver i ansiktet.
Sist endret av krystallkongen; 30. september 2021 kl. 20:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Benzodiazepinabstinenser kan vare lenge. Du sa det er en måned siden sist du misbrukte Xanor i lang tid?

Har du inntatt noen Benzodiazepiner den siste måneden?

Hvis du har brukt forskjellige Benzoer i store doser ("alt fra 2 til 20mg på en dag") over tid blir jeg overhodet ikke overrasket om du er småabstinent for tiden.



Kunne fint vært abstinenser.
Er tablettene 100% ekte? Hvordan vet du det i så fall?
Dette her blir bare spekulasjon, men om de ikke er ekte kan de i teorien inneholde alt mulig rart. Inkludert stimulerende som også kan gi angstsymptomer og varmen du beskriver i ansiktet.
Vis hele sitatet...
Fordi jeg var med kompisen min, og ventet utenfor apoteket mens han hentet glasset. Brukte xanor i 1mnd før jeg sluttet. 0.5 i starten og 2mg siste dagene. Når jeg har tatt 2 til 20mg har det bare vært idioti og blackout.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det er stor sjanse for å miste kontrollen. Jeg vil påstå at det er lettere å miste kontroll med rivotril avhengighet enn heroinavgengighet til og med kanskje
1.5mg per tredje dag da. Max 3mg i løpet av denne mnd. Så tar jeg pause 4-6 uker før jeg starter igjen.


Vil tro det er umulig å få dødelige abstinenser på denne måten. Men angst/hodepine/kvalme overlever jeg.

Glemte å nevne jeg bruker seroquel den perioden jeg er på pause.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av AngstAvRivotril Vis innlegg
1.5mg per tredje dag da. Max 3mg i løpet av denne mnd. Så tar jeg pause 4-6 uker før jeg starter igjen.


Vil tro det er umulig å få dødelige abstinenser på denne måten. Men angst/hodepine/kvalme overlever jeg.

Glemte å nevne jeg bruker seroquel den perioden jeg er på pause.
Vis hele sitatet...
Dødelige abstinenser får du ikke bare husk at rivotril sitter i 4-5 dager selvom man ikke føler seg påvirka så selvom du tar bare hver tredje dag er du aldri upåvirket så det er ikke bra men 1.5 mg bare er ikke så værst spørsmålet er hvor lenge du klarer å holde deg til bare det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dødelige abstinenser får du ikke bare husk at rivotril sitter i 4-5 dager selvom man ikke føler seg påvirka så selvom du tar bare hver tredje dag er du aldri upåvirket så det er ikke bra men 1.5 mg bare er ikke så værst spørsmålet er hvor lenge du klarer å holde deg til bare det.
Vis hele sitatet...
Om 1.5mg ikke holder lengre. Øker jeg med 0.25. Og MAX 1.5mg til.
Ut ifra måten du skriver på virker det som om du har fått god funk, bare sier det

Prøv å kjenne godt etter.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Ut ifra måten du skriver på virker det som om du har fått god funk, bare sier det

Prøv å kjenne godt etter.
Vis hele sitatet...
Har god effekt ja. Men hva er gale med måten jeg skriver?😅
Sitat av AngstAvRivotril Vis innlegg
Om 1.5mg ikke holder lengre. Øker jeg med 0.25. Og MAX 1.5mg til.
Vis hele sitatet...
Ingenting galt, det bare ser litt Rivo ut

Har vært hekta på piller sjæl, da spesielt Rivotril, og mitt råd vil være at du bør være ekstremt forsiktig. Med piller mister man plutselig fullstendig kontroll, og da sklir det fort og hardt ut.
Man merker det gjerne ikke selv før man begynner å bli nykter, og da er det alt for sent samtidig som angsten tar overhånd. Da er det lett å sprekke da.
Sist endret av krystallkongen; 30. september 2021 kl. 21:26.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Ingenting galt, det bare ser litt Rivo ut

Har vært hekta på piller sjæl, da spesielt Rivotril, og mitt råd vil være at du bør være ekstremt forsiktig. Med piller mister man plutselig fullstendig kontroll, og da sklir det fort og hardt ut.
Man merker det gjerne ikke selv før man begynner å bli nykter, og da er det alt for sent samtidig som angsten tar overhånd. Da er det lett å sprekke da.
Vis hele sitatet...
Men jeg tror jeg har nok selvkontroll. Får vertfall håpe.


Men nå er jeg på 1mg, kan tenke klart, vil ha mer, men tar ikke mer. Så lenge jeg er på denne fasen under rusen, så tror jeg at jeg skal klare det!

Svelgte 0.25mg for 30min siden. Og 0.5mg nå. Men den 0.25 kicket med en gang etter jeg svelget 0.5mg. Og da følte jeg meg EKSTREMT ruset, hvordan vil det gå med den 0.5mg som kicker snart da?

Er trøtt nok til å sove, bør jeg det?

Er ensom og ruset. Er ikke en bra mix.


Tips?
Sist endret av AngstAvRivotril; 30. september 2021 kl. 22:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av AngstAvRivotril Vis innlegg
Men jeg tror jeg har nok selvkontroll. Får vertfall håpe.
Vis hele sitatet...
Famous last words kamerat
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja legg deg å sov du hvis ikke så har du svelga tre piller til innen en time haha kjenner igjen detta
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Famous last words kamerat
Vis hele sitatet...
Lmao ord, ord
Folkrns Im good skasje ta nor met.

Venter på noen venner som e her 02:00
Sitat av AngstAvRivotril Vis innlegg
Folkrns Im good skasje ta nor met.

Venter på noen venner som e her 02:00
Vis hele sitatet...
Vi tror deg.
Sitat av Downers Vis innlegg
Vi tror deg.
Vis hele sitatet...
Gikk en tur opp trappen og hentet noe. Føler meg mer edru nå.



Men alt skal gå fint. Tror jeg mø begynne me xabor ifjen. Dette er alt for sterkt/svakt (begge to damtidig.) om du skjønner
Sitat av AngstAvRivotril Vis innlegg
Gikk en tur opp trappen og hentet noe. Føler meg mer edru nå.



Men alt skal gå fint. Tror jeg mø begynne me xabor ifjen. Dette er alt for sterkt/svakt (begge to damtidig.) om du skjønner
Vis hele sitatet...
Anbefales å legge en god blanding av riv og xan i lommen for god kontroll over inntak.
Nå gårre på autopilot
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Låner tråden litt. Jeg har tatt 5mg Ksalol i kveld, men har fortsatt angst. Føler meg påvirket men angsten biter fortsatt like hardt. Jeg har null toleranse. Hva er greia med det? Kompisen min ble mongofjern av 3 stykk fra samme brettet.

Hva er det som skjer? Valium gir mye mer funk. Har bare lyst til å ikke kjenne på sterk angst.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Låner tråden litt. Jeg har tatt 5mg Ksalol i kveld, men har fortsatt angst. Føler meg påvirket men angsten biter fortsatt like hardt. Jeg har null toleranse. Hva er greia med det? Kompisen min ble mongofjern av 3 stykk fra samme brettet.

Hva er det som skjer? Valium gir mye mer funk. Har bare lyst til å ikke kjenne på sterk angst.
Vis hele sitatet...
Nå 50 minutter senere er du nok good du og
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Låner tråden litt. Jeg har tatt 5mg Ksalol i kveld, men har fortsatt angst. Føler meg påvirket men angsten biter fortsatt like hardt. Jeg har null toleranse. Hva er greia med det? Kompisen min ble mongofjern av 3 stykk fra samme brettet.

Hva er det som skjer? Valium gir mye mer funk. Har bare lyst til å ikke kjenne på sterk angst.
Vis hele sitatet...
Noen vil trenge ekstreme mengder om angsten er høy nok. Samme som med alkohol. Om jeg har masse angst kan jeg fint drikke en halvliter vodka på styrten og fortsatt bare være brisen.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Edit: Benzo har også en takhøyde. Usikker på akkurat hvor mange mg det er. på et punkt vil det å ta mer bare gjøre at det bare virker lengre ingen sterkere virkning. Derfor Benzo alene sjeldent gir dødelig overdose.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du sier du vil ta mere men at du ikke gjør det? Også skriver du rett under at du nettopp tokk mere?

Skjønner du ikke selv at det ikke gir mening.

Kos deg🙌🏻
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av celtseus Vis innlegg
Nå 50 minutter senere er du nok good du og
Vis hele sitatet...
Nja, endte med at jeg gikk å la meg til slutt. Men oh boy, det var tidenes søvn! Våknet 08.00 og følte meg så uthvilt som jeg aldri har før. Kaffe og frokost, nå blir det joggetur ute i sola