Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2269
Trenger noen tanker rundt et spørsmål.

Jeg har en web-shop der jeg skal begynne å selge ørepiercinger som spiraler / plugger osv.
Foretrekker dere å kjøpe dem i par eller enkeltvis? Driver virkelig og grubler over hva som er smartest.
Er det ikke mange som bare har ett øre som er "utvidet" ? Har selv ingen erfaring så håper på litt hjelp
Trøttjævel
Jeg hadde selv to, men strakk de etter tur, slik at jeg bare trengte en i hver størrelse.
Har selv hull på forskjellige størrelser nå, men det er jo greit å selge i par.
Selv om det er mer praktisk å selge en og en. Så lenge man opplyser om det. Som du sier: en del folk har bare utvidelse i det ene øret.
Sats på å selge de enkelt vis, så lenge det er en mulighet for å legge til en til i samme slengen.
Ser ikke helt problemet. Selg de enkeltvis, så kan folk legge inn i bestillingen det antallet de ønsker.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Mange, deriblant meg, har jo bare en tunell, så det må jo vere greiest? Skal man ha to er det jo bare å bestille to.
Jeg har tunell i ørebrusken, og da blir vanlige tuneller for breie.. Om du finner litt smalere tuneller har du hvertfall meg som kunde..
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei, jeg har 12mm akryl tunnel i øret men den sitter fast! Har prøvd med engangshansker for å få bedre tak i kantene men den sitter som støpt! Noen som har et godt råd på hvordan jeg skal få skrud opp tunnelen?
Sitat av Smeni Vis innlegg
Hei, jeg har 12mm akryl tunnel i øret men den sitter fast! Har prøvd med engangshansker for å få bedre tak i kantene men den sitter som støpt! Noen som har et godt råd på hvordan jeg skal få skrud opp tunnelen?
Vis hele sitatet...
Ta deg en lang, varm dusj mens du masserer øreflippen. Da skal den kunne tas ut enklere.