Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 6206
Jaja, da er det ganske så lenge siden det var en offisielt nFF treff i oslo, freakfest var vel sist? Så jeg lodder stemningen for enda et nytt treff. Jeg er litt usikker på hvordan man lager en poll, men datoer kan jo avgjøres i denne tråden. Jeg tenker noe i slutten av august/starten av september. Vet ikke hvordan det passer for andre? da er jo skolen godt igang for de som driver med det, og folk i arbeidslivet er tilbake for lenge siden

Hvor man går/spiser/sosialiserer seg kommer vi vel fram til. Jeg personlig er et veldig park menneske, og pilse med hygglelige mennesker scorer høyt på lista:P

Sikkert noen litt mer erfarne treff organisatorer som vil putte inn, men jeg syntes dette ihvertfall er et godt utgangspunkt

Regler etc er det vel lite av, men sørpefyll og tunge rusmidler kan vi spare oss for tror jeg
Helst en helg, siden jeg bruker litt over en time inn til oslo
Hvis man kan komme uten å være 18 og det foregår i Oslo, skal du ikke se bort fra at jeg kan titte innom.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Hvis man kan komme uten å være 18 og det foregår i Oslo, skal du ikke se bort fra at jeg kan titte innom.
Vis hele sitatet...
Jeg er bare 16 selv, så alder tror jeg ikke er noe problem
Som sagt i denne tråden, så blir jeg med om det skjer rundt In Flames-konserten, i november. Har ikke anledning eller penger til å dra til Oslo hele tiden.
Sist endret av Eplekjekk; 16. august 2011 kl. 12:57.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Som sagt i denne tråden, så blir jeg med om det skjer rundt In Flames-konserten, i november. Har ikke anledning eller penger til å dra til Oslo hele tiden.
Vis hele sitatet...
Vi klarer fint å få til to treff i løpet av høsten. Jeg for min del koser meg på treff. Et nå, der det kun blir treff og et annet et i forbindelse med konserten faller ikke å dårlig smak hos meg.

Sitat av sali Vis innlegg
Helst en helg, siden jeg bruker litt over en time inn til oslo
Vis hele sitatet...
Det blir nok helst en helg ja.

Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Hvis man kan komme uten å være 18 og det foregår i Oslo, skal du ikke se bort fra at jeg kan titte innom.
Vis hele sitatet...
Jeg anbefaler mindreårige og folk uten treffhistorikk til også å komme. Det blir ingen aldersgrense på treffet og fullt mulig for alle å komme. Det er ikke uvanlig at vi over 18 tar en liten bytur når treffet begynner å gå i oppløsning, men før det er det absolutt ingen aldersgrense.

Det at du ikke kjenner noen fra forumet fra før er ingen unnskyldning! Jeg var helt nybegynner på mitt første treff, men etter noen nervøse sigg løsnet det fint. Om foreldre er skeptiske til å la dere dra på treff er det helt sikkert noen som stiller opp for en liten prat og beroligende ord(meg blandt annet om det passer seg).

Agust/September i Oslo er ikke alltid parkvennelig, men om været blir bra er dette gull. Om værgudene er imot oss kan vi ganske enkelt ta inn på Peppe's / Dolly Dimple's så blir det pizza og brus for alle mann. Ikke det at dette er det mest spennende, men det er jo ganske greit med tanke på at alle som regel finner noe spisende der. De har vel faktisk salater, pasta og burgere også for de som hater pizza.

Møtested blir ved bronse-tigeren utenfor Oslo S, som vanlig. Regner med at de fleste vet hvor dette er hen.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Count me in på dette også, kan også reklamere med enda et treff før In Flames konserten i november http://freak.no/forum/showthread.php?t=195140&page=1
Jeg er gjerne med på noe som foregår innendørs i nærheten av Oslo S som sagt. Beina mine er ikke veldig friske atm, so cant walk much :/
Skal se hva jeg kan få til. Tar vel antageligvis turen ut!

(Melder om at Huztle blir antageligvis med han også.)
Melder absolutt interesse for et treff
Men kan også nevne at parken, som sagt før, ikke er så veldig stas i september måned, med mindre været virkelig slår til.
Jeg blir nok med!
Jeg er med om lommeboka og den milde sosialangsten er enig. :P
Sitat av sali Vis innlegg
Jeg er gjerne med på noe som foregår innendørs i nærheten av Oslo S som sagt. Beina mine er ikke veldig friske atm, so cant walk much :/
Vis hele sitatet...
Rullestol?
Vel. Slik været har vært de siste dagene i byen her så frister det ikke videre med parklivet. Du skal fint slippe å gå særlig langt hvis dette er et problem. Om man skal flytte på seg er det ikke noe stress av at noen tar trikk, buss, bane eller taxi for den saks skyld sammen med deg til neste location. Så du skal slippe å gå noe særlig(er ikke så veldig glad i det selv ) Dette finner vi sikkert ut av når treffet nærmer seg. Om alt kuker seg blir det garantert fler treff med tiden.
Sitat av moret Vis innlegg
Rullestol?
Vel. Slik været har vært de siste dagene i byen her så frister det ikke videre med parklivet. Du skal fint slippe å gå særlig langt hvis dette er et problem. Om man skal flytte på seg er det ikke noe stress av at noen tar trikk, buss, bane eller taxi for den saks skyld sammen med deg til neste location. Så du skal slippe å gå noe særlig(er ikke så veldig glad i det selv ) Dette finner vi sikkert ut av når treffet nærmer seg. Om alt kuker seg blir det garantert fler treff med tiden.
Vis hele sitatet...
Neida, sliter bare noe sykt med betennelser/kramper og store klumper rundt om i begge leggene, noe som gjør det ubehagelig å gå mye. Kan såklart ta buss eller noe hvis vi skal lengre bort ja
helgen den 26/27 passer best for meg, har hatt lenge lyst til å møte på treff, men jobber annenhver helg, så blir litt vansklig.
Jeg er med om jeg kan. Foreslår å legge dette et godt stykke frem i tid så flere får muligheten til å bli med.

Jeg foreslår lørdag 17. eller 24. september...
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Jeg er med om jeg kan. Foreslår å legge dette et godt stykke frem i tid så flere får muligheten til å bli med.

Jeg foreslår lørdag 17. eller 24. september...
Vis hele sitatet...
To ukerish burde jo holde? De fleste er jo ledige en dag i helgen
Kunne gjerne tenke meg å komme hvis det ikke er en søndag og jeg har tid Syns også park høres chill ut, selv tidlig i september.
Fyller 18 den 16sep, får jeg mannet meg opp møter jeg!
Blir lett med omtrent hele september. Det er kun den 24 september jeg ikke kan bli med. Ellers så lar det meste seg gjøre.

Skal vi satse på September da, og kjøre en poll på datoer der?
Den er grei september fungerer helt greit for meg, men så langt ute er vel park utelukket. Jeg som hadde gledet meg til å pilse med hyggelige mennensker i en rolig park :P
så bra, blir vel oppdatering på nigga kontakter
lol jk i'm in, alle helger passer i oslo, sofienbergparken på de benkene i midten? hehhee
Er med på de fleste stedene så lenge det ikke er for langt utti noe ghetto-strøk i Oslo, og så lenge det går noe buss/trikk/bane dit
Sitat av pyth0n Vis innlegg
så bra, blir vel oppdatering på nigga kontakter
lol jk i'm in, alle helger passer i oslo, sofienbergparken på de benkene i midten? hehhee
Vis hele sitatet...
bare buss, trikk og bane går er det supert
høres meget bra ut, ikkje vært på treff tidligere men alltid kjekt å treffe nye folk
Kommet noe lenger ang. dato?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Angående dato foreslår jeg at dere lager poll med helger (fre, lør, søn) der folk kan velge flere av dem, for så å komme frem til hvilken helgedag i vinnerhelga som passer best.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Angående dato foreslår jeg at dere lager poll med helger (fre, lør, søn) der folk kan velge flere av dem, for så å komme frem til hvilken helgedag i vinnerhelga som passer best.
Vis hele sitatet...
Avstemning her.

Hva med en tur uti marka?
Sitat av EoT Vis innlegg
Hva med en tur uti marka?
Vis hele sitatet...
Weed og drikke ute i skogen: Jeg er med på den!
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Weed og drikke ute i skogen: Jeg er med på den!
Vis hele sitatet...
Skauen er pen og rolig om høsten også.
Hadde jo vært artig å dra på treff for første gang... Hvis alder ikke er noe hinder så?
Og til moret: Du må regne med at jeg ber om en dose beroligende ord til mor og far for å dra på byen med masse randoms fra nettet...
Sitat av Essy Vis innlegg
Hadde jo vært artig å dra på treff for første gang... Hvis alder ikke er noe hinder så?
Og til moret: Du må regne med at jeg ber om en dose beroligende ord til mor og far for å dra på byen med masse randoms fra nettet...
Vis hele sitatet...
Ikke noe stress
count me in! Prøv å helst få det på en lørdag. har jobb på søndagene
Mtp at Infected Mushroom spiller i Oslo den 17. september, så foreslår jeg at man setter denne datoen opp som et lite høydepunkt?

Vil tro og håpe at det er flere nFFere som skal på konserten? =)
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Støtter ut i marka treff! Det hadde vert utrolig chill!
Sitat av echuz Vis innlegg
Støtter ut i marka treff! Det hadde vert utrolig chill!
Vis hele sitatet...
Sali skriver jo at hun ikke kan gå, så tur i marka er vel litt dumt?
Vi trenger ikke å gå langt, er mange fine steder å sette seg . Nøklevann eller ved Bogstad Gård for eksempel!
Er i oslo den helgen, men har litt sosialangst jeg også
Sitat av Lujei Vis innlegg
Er i oslo den helgen, men har litt sosialangst jeg også
Vis hele sitatet...
Det har aldri vært noe problem for noen. Kom på treff!
Sitat av Lujei Vis innlegg
Er i oslo den helgen, men har litt sosialangst jeg også
Vis hele sitatet...
Det stoppet meg første gangen jeg fikk vite om treff, og nå angrer jeg til de grader på at jeg gikk glipp av 1 treff.
Hvordan er disse treffene?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Lujei Vis innlegg
Hvordan er disse treffene?
Vis hele sitatet...
Det kommer helt an på hva du gjør det til og hvem du kommer i snakk med. Det er ikke en fasit hvor man på forhånd har skrevet ned manus og samtaleemer

For å svare på evt. flere spm. Ja, du får vere med, ja su SKAL med, nei det er ikke flaut og ikke kjenne noen fra før. See ya in Oslo!
Sist endret av Echuz; 27. august 2011 kl. 00:11.
Sitat av Lujei Vis innlegg
Hvordan er disse treffene?
Vis hele sitatet...
Gøy
Koselig
Lærerikt
Spennede
ja, det var et par stikkord Bli med!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da ser det ut som om det blir til Lørdagen (10. sept.), møtepunkt ved Tigerens Baller i Jernbanetorget klokken 16:00. (Vet selv ikke akkuratt hvor denne Tigerens Baller er, men skal nok finne fram.) Noen som har forslag til hvor turen bærer etter dette?
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Mtp at Infected Mushroom spiller i Oslo den 17. september, så foreslår jeg at man setter denne datoen opp som et lite høydepunkt?

Vil tro og håpe at det er flere nFFere som skal på konserten? =)
Vis hele sitatet...
Skal på konserten! fikk ikke dratt når de var i bergen siden det er et stykke unna, men nå som de kommer til oslo så er det nesten obligatorisk og stille opp!
Gledet meg veldig til dette -- synd at jeg ikke kan komme. Skal til Sverige med faren min og bli der hele helgen. Dere får kose dere!
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Gledet meg veldig til dette -- synd at jeg ikke kan komme. Skal til Sverige med faren min og bli der hele helgen. Dere får kose dere!
Vis hele sitatet...
Ikke pokker, du finner nok ut utvei så du får dratt på treff
Sitat av Huztle Vis innlegg
Ikke pokker, du finner nok ut utvei så du får dratt på treff
Vis hele sitatet...

Selvsagt! Må bare finne noen å natte hos den første dagen. Mamma er litt lei av å ha meg hjemme hele tiden
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Selvsagt! Må bare finne noen å natte hos den første dagen. Mamma er litt lei av å ha meg hjemme hele tiden
Vis hele sitatet...
Du kan natte hos meg