Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2367
Finnes det noen røykespots i oslo som er veldig populære?

Kunne tenke med å ture til oslo snart å sette meg ett sted hvor jeg kan møte folk av samme interesser.

Jeg har sett mange som røyker ved akerselva, men mange av de er gamle gubber som sikkert driver med mye annet også, ikke akuratt de personene jeg leter etter.

Populære spots? Hvor er de

Takker for svar
Sofienbergparken i bakken mot kirka
Hele byen er røyklagt når sola skinner for tiden. Folk røyker i alle parker - og på gatehjørner, utenfor utesteder o.l utover kvelden. Men ja Sofienbergparken er jo ekstra beryktet

Ellers kryr det av folk nederst ved Akerselva/Vaterland/Grønland. Men er muligens litt annen type folk enn det du så for deg...
Sist endret av Uten Agenda; 31. juli 2021 kl. 10:20.
Slottsparken, sofienbergsparken, Akershus festning, hvilken som helst gågate uten mye folk. En gressplen eller benk ett sted i en park som det er hundrevis av der.

Kun fantasien setter grenser
Sist jeg var i Oslo og SWIM gikk med en Jonas gatelangs kom det en utenlandsk (afrikansk) kvinne bort til swim og sa høyt "THATS NOT LEGAL HEAH!"

Så swim sier ikke vær helt uforsiktig
Ikke del denne informasjonen om dere røyker. Vi har politifolk i Norge som er besatt av å ta narkotikabrukere så mye at det strider mot all sunn fornuft.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Sitat av Aboveandbeyond Vis innlegg
Ikke del denne informasjonen om dere røyker. Vi har politifolk i Norge som er besatt av å ta narkotikabrukere så mye at det strider mot all sunn fornuft.
Vis hele sitatet...
Skjerp deg, politiet vet selvfølgelig om disse røykespotsa over her. Det er ikke slik at politiet har tid til å kjøre til disse stedene for å jakte bønnerøykere. Det er slik det er på bygda. Ikke i Oslo. Og forøvrig så er scenarioet hvis du blir "busta" at du får en bot på ish 1000 kr. Voksne mennesker skal ikke leve gjemt i skammen. Det blir man tullete av. Ta av folien! Du er ingen bakt potet.
Sitat av Aboveandbeyond Vis innlegg
Ikke del denne informasjonen om dere røyker. Vi har politifolk i Norge som er besatt av å ta narkotikabrukere så mye at det strider mot all sunn fornuft.
Vis hele sitatet...
Byen er stappa full av røykere. Hvis du er voksen er det ikke spesielt risikabelt å røyke i Oslo. Politiet kjører gjennom Sofienbergparken mange ganger pr. dag. Mulig de reagerer hvis de ser noen som selger åpenlyst - men de gir ikke 200 personer bot for bruk hver dag der. Så har du alle de andre parkene og grøntområdene. Så har du bakgården hos utesteder/kafeer som ikke bryr seg om dette. Osv osv...

Politi som reagerer/overreagerer på bruk av hasj/cannabis er ikke et stort problem i Oslo (med mindre du er veldig ung). Dette er noe folk på bygda må slite med.
Sist endret av Uten Agenda; 31. juli 2021 kl. 15:01.
Sitat av Aboveandbeyond Vis innlegg
Ikke del denne informasjonen om dere røyker. Vi har politifolk i Norge som er besatt av å ta narkotikabrukere så mye at det strider mot all sunn fornuft.
Vis hele sitatet...
Hahahahahahahahahaha, dette er noe de vet og har visst i flere år.
Ja, de er besatt av det, vet du hvorfor?
Fordi det er ulovlig.....
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Aboveandbeyond Vis innlegg
Ikke del denne informasjonen om dere røyker. Vi har politifolk i Norge som er besatt av å ta narkotikabrukere så mye at det strider mot all sunn fornuft.
Vis hele sitatet...
Politiet er ikke så på å ta voksene folk som tar seg en blås ute. Om du er 16 år, så er det en annen sak tho.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Politiet er ikke så på å ta voksene folk som tar seg en blås ute. Om du er 16 år, så er det en annen sak tho.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? Fordi 16 åringer er høylytte?
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Munin369 Vis innlegg
Hvorfor det? Fordi 16 åringer er høylytte?
Vis hele sitatet...
Kanskje fordi mindreårige ofte ser ut som nettopp det og ikke en gang har lov til å røyke sigg.
om du ikke må være ett sted i byen, så anbefaler jeg deg heller og dra litt utenfor, kort reise med trikk og te-bane til masse fine områder litt utenfor, med mye fint og se på! Holmenkollen for eksempel ? personlig så hater jeg røyke midt i byen i oslo da det ikke er noe spess og se på uansett så vil bare få røyka opp og kommet meg videre forsåvidt haha.
finnes jo noen få plasser her og der i byen som ikke er helt krise da, så om det er det du er ute etter så er ett forslag kampen, eller sofienberg. fins også noen plasser langs vannet i oslo som er veldig fine