Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 576
For å ta alt fra begynnelsen.

For ikke så lenge siden oppdaterte jeg til OS X Lion, hadde ikke spilt så mye Minecraft etter at jeg oppdaterte til Lion. Jeg fant ut i dag når jeg tenkte jeg skulle oppdatere til 1.8 at minecraft mappa som ligger i Application Support ikke eksisterte.

For å løsne det tenkte jeg det ville vært lurt å ta en force update på minecraft, dette fungerte ikke. Når jeg prøvde fikk jeg følgende melding midt i oppdateringen:
Failed to launch
Fatal error occured (4): /Users/brukernavn/Library/Application Support/minecraft/bin/minecraft.jar
Retrieving lwjgl_until.jar 38%
Jeg fant da ut at jeg skulle ta mappens innhold fra en installering på en annen datamaskin, dette gjorde ihvertfall at jeg kunne spille, men kun 1.7.3 og hver gang jeg prøver å erstatte minecraft.jar filen så jeg skal få 1.8 så får jeg fortsatt bare 1.7.3

Noen løsning? Jeg har allerede spørt på Minecraft sitt forum, men der fikk jeg så lite respons. (Og sorry om denne skulle vært i Mac istede for spill, litt usikker når problemet er litt av begge)
Sist endret av RainbowPoop; 13. september 2011 kl. 23:00.