Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 624
Hei.

Sjekker en router nå som jeg ikke har så mye erfaring med, dette er en SpeedTouch THOMSON ST585. Når jeg går inn på innstillingene så ønsker jeg og se hvilken trafikk den enkelte maskin har, er det en mulighet?

Finnes det ett program jeg kan installere for slike sjekk uavhengig av routere?

(Altså se hvilken nettsteder en maskin besøker)
Om du ikke har tilgang til å sjekke det på selve maskinen så burde du vel egentlig ikke ha tilgang til å sjekke det eksternt heller, det bryter litt av privatlivet til hvem enn som eier maskinen.
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Sitat av RainbowPoop Vis innlegg
Om du ikke har tilgang til å sjekke det på selve maskinen så burde du vel egentlig ikke ha tilgang til å sjekke det eksternt heller, det bryter litt av privatlivet til hvem enn som eier maskinen.
Vis hele sitatet...
Skjønner det, men dette gjelder familiemedlemmer som er fullt klar over det, og lurer på hva linja er blitt brukt til.
Og da ønsker vi å sjekke dette fra en maskin med jevne mellomrom.. (har våres gode og lovlige og moralske grunner)

Edit: Fant det ut nå!
Sist endret av Fuzzybossen; 25. august 2011 kl. 00:31.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Gjorde du?! Da venter jeg i spenning på at du poster løsningen, slik at nestemann kan ha glede av denne tråden!