Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 955
Hei. På torsdag (eller fredag) fikk jeg den nye Xbox S. Da var det rett bort til kompisen min for å ha et lite "LAN". Alt funka som det skulle. Etter å ha vært der et noen dager pakker jeg sammen. Da jeg trakk ut kontakten gikk sikringen i hele leiligheten. Det var først når jeg kom hjem jeg fant ut at xboxen ikke ville starte. Etter å ha kobla opp alt trykker jeg på start-"knappen", det kommer et lite blink og et "pip", så blir alt svart igjen.
Tror dere at strømforsyneren har streika? Den lyser, men hvis jeg rister på den så er det noe løst inni. Og hvor kan jeg få tak i ny stømforsyner?
Dette er vel en garantisak?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Du går til forhandleren din og melder om feil på produktet ditt.
Kjøpte du den i butikk eller via nett?
Kjøpte fra komplett. Tenkte å ta kontakt med dem så fort jeg får muligheten.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Kjøpte fra komplett. Tenkte å ta kontakt med dem så fort jeg får muligheten.
Vis hele sitatet...
Ok. Sjekk ut http://www.komplett.no/k/k.aspx?acti...ic=reklamasjon

Dette er en garantisak
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sanser jeg enda en stor masseprodusert fiasko av Microsoft? Denne gangen klarte de iallefall å holde feilen utenfor boxen, først var det RRID, nå er det vel PSUOD(Powersupply of death)

Kjenner en kamerat som det skjedde AKKURAT det samme med...
Sitat av Fleff Vis innlegg
Sanser jeg enda en stor masseprodusert fiasko av Microsoft? Denne gangen klarte de iallefall å holde feilen utenfor boxen, først var det RRID, nå er det vel PSUOD(Powersupply of death)

Kjenner en kamerat som det skjedde AKKURAT det samme med...
Vis hele sitatet...
Har en kamerat som har samme feil som er nevnt i denne tråden. Skulle ikke forundre meg om det blir enda en "epedemi" med feil på kjeksboxen
Sitat av ranvik Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Den passer ikke til den nye xboxen.

Vel, det som kan ha noe å si på at sikringen gikk er at det var to datamaskiner, fem skjermer og to xboxer som stod på, og det stod på i noen dager xD Men jeg har ikke så mye peiling på dette området.
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Da ville sikringen mest sannsynlig gått når du startet opp den siste enheten :P Ikke når du dro ut strømkabelen...
Ja, jeg syntes også at det var rart.

Komplett anbefalte meg å ta kontakt med Microsoft. Ringte dem akkurat, og de sender en ny strømforsyner i løpet av ti dager. Men, det blir jo til sammen to uker jeg mister av Live.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Da ringer du å sier at du mister 2 uker av live, så sender de med et nytt månedskort til deg

De pleier å sende via Epost da.