Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 2426
Går det ann å kjøpe wow online? Få enn key på mail? Har sett at det går ann på blizzard store men da blir det dyrere enn i butikken, så lurte på om det var enn plass det var billig å du fikk wow-key i mail.

Takk for alle svar
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
www.offgamers.com selger CD-keys og gamecards. Jeg har prøvd dem, og de fungerer faktisk.
Sist endret av robhol; 18. november 2010 kl. 12:27.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Tenker du på 2 måneders spilletid da? isåfall vil jeg anbefale off-gamers, de er visstnok 60 kr billigere enn din lokale butikk som selger slike gametime key's

/edit robhol oppdaterer browsern oftere
Sist endret av Zyke; 18. november 2010 kl. 12:28. Grunn: sent ute på svar
Jeg ville da tro at du da ville fått key'en "lenge" etter release date, om du bestiller fra blizzard får du den med en gang.

Edit: Sorry, trodde det var snakk om Cata
Sist endret av OlavGal; 18. november 2010 kl. 12:28.
Takk! tror jeg ska prøve offgamers Robhol fikk du key'ene med en gang på mail? jeg skal kjøpe battlechest og lich king.
Sist endret av tobidass; 18. november 2010 kl. 12:55.
http://www.randyrun.no/ er en kjempe bra side. Pleier å få dem etter maks 1 time
Har kjøpt Game-card der mange ganger siden det koster 160kr for 60days card. (dem koster 250-260kr i butikkene her)
Sist endret av kulii11; 18. november 2010 kl. 12:56.
du kan kjøpe alle utgavene av wow direkte fra blizzard på battle.net ;p
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av tobidass Vis innlegg
Takk! tror jeg ska prøve offgamers Robhol fikk du key'ene med en gang på mail? jeg skal kjøpe battlechest og lich king.
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg vet, får du disse keyene så og si med en gang, uvisst om det er per mail.
Har sett at det går ann på blizzard store men da blir det dyrere enn i butikken
Vis hele sitatet...
Så har ikke så lyst å sløse penger visst det går an å kjøpe mye billigere enn annen butikk
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Så hvis du er ute etter wow med expansions, så tror jeg off-gamers har noe der og. Men ville satt min lit til blizzard store.
Litt googling så sikrer du deg vel det ganske billig, men kanskje ikke like trygt
Det var akkurat sikkerheten jeg tenkte på. Det var bare det at jeg ikke har all verdens med penger og derfor ikke vil kjøpe fra blizzard store.
Jeg har ca 10 kjøp hos offgamers og er storfornøyd. Gamecardsene er for øyeblikket ca 70kr billigere enn i butikken og til og med billigere enn om du kjøper direkte fra blizzard!

Edit: så du spurte om når man fikk cd keyene, de får man ett bilde av inne på brukeren din på offgamers. Det vil si at det er ikke tekst, men ett bilde direkte fra cd-keyen. Som regel går det mellom 1-10min.
Sist endret av Waffaz; 18. november 2010 kl. 13:13.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Ser ut til at offgamers har flere fornøyde kunder her på nFF, jeg vil ikke nøle med og anbefale dem ihvertfall
Da er det altså bare å kjøpe der? ingen problemer?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Joda, det skulle være trygt.
Takk for alle de gode tilbakemellingene skal skrive når jeg har fått kjøpt key'ene
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Gjør det, har ingen tvil om at offgamers klarer å levere godsakene som vanlig
*snipp* titegn
Sist endret av Alden; 18. november 2010 kl. 13:45. Grunn: leste litt for fort igjennom
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Fordi vi er ute etter billigere alternativ
litt offtopic.
så at de solgte accounts der inne og at prisene gikk fra mellom 3k til 6k nok for en account er ikke det veldig drøyt?
får de solgt det?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Det er jeg ikke kjent med, men ettersom hvor "bra" denne accounten er, er det vel noen desperate småunger som har rappa kortet til mamma, som har lyst på en slik account.
De er ikke bra etter min mening. Men kan skjønne at småunger kan lett bli lurt her med mammas kort ja.
uff
Er hvertfall ikke verdt det nå når cataclysm er rett rundt hjørnet.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Må si meg enig der, tittet på disse accountene oppi 3000 kroners merket, ser ut som en lvl 80 de har brukt 5 dager på..
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av tobidass Vis innlegg
Takk! tror jeg ska prøve offgamers Robhol fikk du key'ene med en gang på mail? jeg skal kjøpe battlechest og lich king.
Vis hele sitatet...
Første gang du bestiller fra OffGamers kan det ta litt tid (time, kanskje,) men etterfølgende ordre går noe kjappere.
Jeg har et tips til deg som jeg vil si lønner seg enda mer enn å handle fra Offgamers etter min mening. Har du venner som spiller, eller har du en venn som er villig til å starte en ny karakter i World of WarCraft?

Om du har, så ville jeg anbefalt deg å fått den vennen din til å recruite deg som venn via et genialt system av Blizzard, som gir deg 3x xp, teleport. Dette gir deg muligheten til å levle deg gjennom level 1-60 på 1 dag /played (avhengig av effiktiviteten). Men du kommer deg i hvertfall gjennom kjedelige og dødfødte Azeroth i en fei. I tillegg har du noen å spille med hele tiden, som kan være motiverende for deg som levler.
Sist endret av Neutralizer; 18. november 2010 kl. 14:36.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
evt. kan du linke med meg slik at jeg får en kul mount og 1 gratis måned ._.
Så litt på prisene på gamecard for 60 dager, de var varlige billige?

Hvor får de gamecardene fra? + er det lovlig? slik at jeg ikke blir bannet fra WoW...

Og alle har fått keyene uten problem, og de har funket?? (Skal betale med spendon)
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Hvordan offgamers får tak i disse keyene vet jeg ikke, men jeg har brukt de ved flere anledninger og alle har funket. Dessuten tror jeg ikke det går imot blizzard elns, så at man blir banned er høyst usannsynlig.
Sitat av Neutralizer Vis innlegg
Jeg har et tips til deg som jeg vil si lønner seg enda mer enn å handle fra Offgamers etter min mening. Har du venner som spiller, eller har du en venn som er villig til å starte en ny karakter i World of WarCraft?

Om du har, så ville jeg anbefalt deg å fått den vennen din til å recruite deg som venn via et genialt system av Blizzard, som gir deg 3x xp, teleport. Dette gir deg muligheten til å levle deg gjennom level 1-60 på 1 dag /played (avhengig av effiktiviteten). Men du kommer deg i hvertfall gjennom kjedelige og dødfødte Azeroth i en fei. I tillegg har du noen å spille med hele tiden, som kan være motiverende for deg som levler.
Vis hele sitatet...
Jeg vet om reqruting. Det er akkurat det jeg skal men må jo kjøpe spill for det om.
Sitat av Neutralizer Vis innlegg
Men du kommer deg i hvertfall gjennom kjedelige og dødfødte Azeroth i en fei.
Vis hele sitatet...
Er Azeroth kjedelig?
Sist endret av Legynd; 18. november 2010 kl. 15:22.
Nå har jeg kjøpt, men kommer ikke opp noe??? :S står bare pending :/
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
har en kompis som solgte hackede wow accounter for 3000kr stykke, noen flere enn meg som vil kalle dette blodpris?
Sitat av tobidass Vis innlegg
Nå har jeg kjøpt, men kommer ikke opp noe??? :S står bare pending :/
Vis hele sitatet...
Skal vell godkjennes og ordnes først ^^
Sitat av tobidass Vis innlegg
Nå har jeg kjøpt, men kommer ikke opp noe??? :S står bare pending :/
Vis hele sitatet...
Ta det med ro De er legit. Siden du postet det der i går kveld regner jeg med at du har fått spillet nå, eller får det utover dagen.

Som han ene sa lenger over, så tar det litt lenger første gangen enn de andre gangene. Mener jeg bestilte mitt i 8tiden på kvelden første gang, fikk det ca 14.30 dagen etterpå.
Sorry glemte å skrive at jeg fikk det ikke så lenge etterpå Så jeg anbefaler offgamers til alle andre her på forumet
Til de som ikke har fått det med seg WoW: 5 euro WoW: BC 5 euro og Wrath: 10 euro på wow-europe.com

tenkte å teste en av disse sidene, for å kjøpe gamecard, takker!