Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2599
hei jeg er en gutt på 14 som like å drive med utforsking av forlatte hus,tuneller og bunkere(tilfluktsrom) og lurer på om noen vet om noen fete steder i bergen. har vært ganske mangen steder allerede så vis dere kommer med noen fete så kommer jeg med noen.
her har dere en liten smakebit. den tunellen som går fra togstasjonen til bontelabo. inni denne tunellen er det 2 kule bumberom som er totalrasert desverre men er fortsatt litt kult. ingangen er rett ved statsporten
Anbefaler deg å bare gå noen turer og se deg rundt! Jeg har hatt flaks med å spørre gamle foolk som ser ut som at de er godt kjent i området
Sitat av Babyface_kis Vis innlegg
Anbefaler deg å bare gå noen turer og se deg rundt! Jeg har hatt flaks med å spørre gamle foolk som ser ut som at de er godt kjent i området
Vis hele sitatet...
ok takk
må bare skrive noe fordi det går ikke ann å legge ut et inlegg på under 10 bokstaver.
Yo, gamle sykehuse på kalfaret er kult, bruker og vær en del romenere der men...
Sandviksbatteriet (over sykehuset i sandviken).
Der med lillepudden på solheims siden er der ett par forlatte byggninger som er kule

Har du noen plasser er jeg keen på og høre
deepfish tusen takk no har eg noe å gjøre på i påsken. kallfaret sykehus er jo under rivning så det var litt trist.

steder du keen på å høre: den radiobunkeren på montana inngangen er rett ved sollien barnehage på baksiden du må inn i en tårnlignende bygning der hvor det er en luke i gulvet og så klatrer du ned der så er du der, også er det en stor bunker i området der men eg vet ikke kor
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vel. Problemet nå i Bergen er vel at en haug med små kids som driver å bryter opp steder, deler og ender opp med alle stedene blir herpa og stengt ned.