Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1677
Eksamen nærmer seg med stormskritt, og som vanlig ligger jeg langt bak pensum og må ta meg et sikkelig skippertak. Tenker derfor å bruke Concera 36mg depot for å gjøre det litt lettere å holde mer fokus under studieøkten, samt ikke bli trøtt når jeg holder på.

Derfor lurer jeg på hvor mye bør jeg bruke for nok lesing for en dag 6-8 timer.

Høyde: 183cm
Vekt: 105kg
Sist endret av Pope; 23. november 2017 kl. 18:02.
1stk bør holde i massevis, vanlig dose for person med adhd. 1tab er nok for hele dagen
Viktig: Ta den tidlig på dagen. Ikke ta den hvis du står opp kl. 11.
Legg en klar plan for hva du skal gjøre på forrhånd.
Følg planen.
Kom deg i seng i tide.
Repeat, men ikke etter eksamensperioden.
Én bør holde i massevis.

Mer viktig:
- Sørg for å drikke nok vann.
- Spis! Ikke nødvendigvis noe fancy, men hold blodsukkeret ditt oppe på en eller annen måte med f.eks frukt og annen snacks regelmessig. Om du får inn en ordentlig lunsj er det også bra. Anbefaler å spise noe skikkelig når økten din er ferdig.
- Pass deg for folk du kjenner; det kan bli fristende å prate med dem istedenfor å gjøre det du skal. Sitt derfor gjerne for deg selv.
- Pass deg for datamaskinen; plutselig har du klikket deg gjennom drøssevis med kvasi-relevant informasjon for eksamen.
Sist endret av Sky; 24. november 2017 kl. 14:12.
Ikke drikk kaffe.