Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1880
har fått skaffet meg et par gram med hasj men lurer på hvilken muligheter jeg har og hva jeg kan blandet det med som jeg kan få tak i butikker/akkurat nå som jeg kan blande hasjen. Tobakk er et nei siden det er derfor jeg ser etter noe annet planen er og lage joint og jeg kunne ha bestilt frukttobakk men kan dessverre ikke vente til det kommer i posten siden jeg har planer om og røyke det i helga
Tørket brennesle har vært min go-to nødløsning hvis jeg ikke har tobakk tilgjengelig. Vet ikke om du finner noe brennesle ute i naturen nå, men du finner det garantert på den lokale Asiasjappa regner jeg med
...eller du kan få tak i ein pakke Kent HD, blant dei svakaste sigarettane i Noreg.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker oregano hvis jeg ikke har sigg og desper på å fyre. Det funker.
"Hvit Kent" eller kanskje det heter "Kent HD", som nevnt over. Det inneholder mye mindre dritt enn vanlige sigaretter. Skulle jeg røyket noe, ville jeg røyket noe som er laget for å røykes. Det er ikke akkurat noe helse-råd, men å tenne på ting og inhalere det, er sjeldent en god ide.

Hold deg til et skadeomfang du kjenner til, fremfor noe du ikke vet noe om. -Det er mitt råd hvert fall
Lag Skakkao, eventuellt brownies.. mye bedre for helsen en å røyke det
Hvis du ikke vil røyke tobakk ser jeg strengt talt ikke grunnen til å finne andre greier å mekke med. Hva med å røyke under et glass? Finn frem et kjøkkenglass, en tegnestift og et sugerør (de to siste kan løses provisorisk). Varm hasjen forsiktig og riv av en bit på størrelse av det du ville mekket i en joint. Rull biten mellom fingrene til den er en pølseaktig sak, sett det på tegnestiften og brenn tuppen til den tar fyr/gløder. Blås ut den eventuelle flammen, sett glasset oger, vent til det er greit med røyk og inhaler med sugerøret. Repeat til du ikke gidder mer og plutselig er du fjern.
Amen DfenZ
Digger ikke tobakk selv så jeg har selv gjort slik i flere år.
kaller det bare å "ta'n på loffen"
legger en loffbit ( så underlaget ikke skal på svimerker ) og et glass over.
Brenner biten litt, så det kommer god glød. Setter glasset over, se den fylle seg opp for så vippe på glasset og ta et skikkelig drag.
Funker fjell
GLHF
Eventuelt lag en egen bong. Bruk en flaske, lag hull, bruk aluminiumsfolie eller noe som filter.
Sitat av Kvaskaren Vis innlegg
...eller du kan få tak i ein pakke Kent HD, blant dei svakaste sigarettane i Noreg.
Vis hele sitatet...
Sitat av nattpatrujen Vis innlegg
"Hvit Kent" eller kanskje det heter "Kent HD", som nevnt over. Det inneholder mye mindre dritt enn vanlige sigaretter. Skulle jeg røyket noe, ville jeg røyket noe som er laget for å røykes. Det er ikke akkurat noe helse-råd, men å tenne på ting og inhalere det, er sjeldent en god ide.

Hold deg til et skadeomfang du kjenner til, fremfor noe du ikke vet noe om. -Det er mitt råd hvert fall
Vis hele sitatet...
Greia med Kent er vel i filteret. Hjelper jo fint lite som mekkesig. Det som står på pakka er det du inhalerer fra en intakt sig med filter.
Mulig du har rett, Yalla, men det høres usannsynlig ut. Det er mye billigere (og enklere) å lage tobakk med mindre tjære og nikotin, enn det er å utvikle filter som filtrerer ut noen mg mer enn andre filter. Jeg står ved kommentaren min, Hvit Kent er flere ganger mildere enn rød prince (f.eks) både med og uten filter.

Men det er sikkert noen her inne som har kompetanse på det også. Så jeg skal ikke være for påståelig.
Det er slettes ingen problem å røyke reint på pipe eller bong, men det river endel i halsen.
Det beste er vel å lage en vannbong, så smulder du opp hasjen så mye som det går, eller lag en tynn pølse du klipper opp i ørsmå biter om det er myk hasj. Så vil jeg anbefale å varme opp hasjen i gruva ei stund forsiktig, på forhand før du trekker, når det begynner å ryke litt så er det på tide å fyre igang. Aldri hatt problem med den metoden + isbong
Sist endret av fjellape; 2. november 2017 kl. 13:42.
Skal ikke si for sikkert med Kent, men iallefall alle typene Prince-sigaretter hadde nøyaktig samme tobakk i seg da jeg jobba på tobakksfabrikken. Forskjellen lå i papiret og filteret (mer/mindre ventilasjon i hovedsak). Ser du på en sigarett vil du finne masse små hull på filteret. Disse gjør at du trekker inn mer frisk luft sammen med røyken. Flere hull, mildere sigarett.
Vil du ha svak tobakk tror jeg det beste er å gå for hvit petterøes rullings.
Bland det med grønt eller røyk det reint etter at du har delt det opp i små biter. Tobakk ødlegger rusen sså det skal du bare glemme.
Artemisia Vulgaris (burot) funker også. Her i sør er den fortsatt grønn i grøftekantene. Må høstes nå da. Tørker ganske fort og kan brukes når bladene "knekker". Brenner saktere enn tobakk og røyken er smoothere og smaker mindre.
Hva med å kjøpe en billig vaporizer? Selvom de fleste vaporizere er laget for tørkede urter, vil jeg tro du kan bruke den på samme måte. Kanskje med litt kortere levetid på vaporizeren? ikke vet jeg. denne var billig nok til å kunne ødelegges hvert fall :P