Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1563
Hm, forrige var nok slettet fordi jeg spurte om hvor man skaffet det.
Men har noen nå slags erfaring med DMT? Har hørt og lest masse att det er en fantastisk spirituell reise og kan skifte livssyn :O. Vet man ikke bør kødde med sånt når man er ung men har syre osv fare for skade når man er 16?
Vel, i tillegg til at hjernen din ikke er ferdig utviklet enda, og all risikoen som fører med det, så har du ikke alle perspektiver på livet enda, selv om du kanskje tror det (det gjorde i allefall jeg).
Er du f.eks. klar for å sette spørsmålstegn ved din egen seksuelle legning? Eller å oppdage at den veien du så langt har valgt i livet er riv ruskende gal? Psykedelika som syre og flein kan virkelig snu livet ditt på hodet.
Sist endret av Person_navn; 25. oktober 2017 kl. 22:36.
RelaxA's Avatar
Trådstarter
30 8
Sitat av Person_navn Vis innlegg
Vel, i tillegg til at hjernen din ikke er ferdig utviklet enda, og all risikoen som fører med det, så har du ikke alle perspektiver på livet enda, selv om du kanskje tror det (det gjorde i allefall jeg).
Er du f.eks. klar for å sette spørsmålstegn ved din egen seksuelle legning? Eller å oppdage at den veien du så langt har valgt i livet er riv ruskende gal? Psykedelika som syre og flein kan virkelig snu livet ditt på hodet.
Vis hele sitatet...
Hva slags alder anbefaler du da hvis man skal ta syre for første gang? Har noen kompiser som har tatt d i alderen 15, de sier det går helt fint men jeg vet ikke haha
Vel, det er i grunn ikke noe fasitsvar, men det er en generell enighet om at det lønner seg å vente til du er i 25-års alderen. Det er nemlig da ganske sikkert at hjernen din er ferdig utviklet. At det gikk bra for kompisene dine betyr ikke at det vil gå bra for deg. Du er dog herre over egen kropp og får ta ansvaret, beslutningen og eventuelt konsekvensene selv.
Massevis av folk på forumet her som har erfaring med DMT. Hva lurer du på?
RelaxA's Avatar
Trådstarter
30 8
Er ikke så mye jeg lurer på annet enn historier fra andre folk, erfaringer osv
Vel, jeg skrev jo noe i stad som ble slettet med den forrige tråden (og latskapen rår så orker ikke skrive på nytt), men vil jo anbefale deg å Google litt. Er mange rapporter på Erowid og sikkert en del her også. I tillegg vil jeg anbefale denne youtubekanalen (om du ikke har sett den alt):

https://www.youtube.com/watch?v=6umdf4Ef970

(hm ikke mulig med [youtube]6umdf4Ef970[/youtube] her altså??)
Sist endret av Person_navn; 26. oktober 2017 kl. 00:17.
Personlig begynte jeg å eksperimentere med psykedelia, weed og stimulanter rundt 18-19 års alderen og har det ok idag, men jeg vil anbefale deg å vente til du er noenlunde voksen. Har vært gjennom mye piss jeg gjerne skulle vært foruten pga. jeg ikke tok rusmidler på alvor og livsstilen det fort fører med seg. Et mislykka studie, dårlig hukommelse, en død ekskjæreste, osv. You know the drill. Om du bestemmer deg for å prøve likevel så gjør det ordentlig! Skaff et testkit, les deg opp på set og setting, les trip rapporter om både gode og dårlige opplevelser og ta det med folk du kan stole på. Og for guds skyld, ikke bruk psykedelia (eller andre stoffer, inkl. weed og alkohol) for ofte. Et par ganger i året med DMT eller LSD går nok fint så lenge du er godt forberedt, men tar du syre hver helg vil du fort ende opp som "han fyren" som tror han er Gandalf og prater om nisser og flat earth og shit. Kunnskap og moderasjon er viktig. Vær smart og kos deg når du føler deg klar. Jeg håper det går bra med deg uansett hva du velger å gjøre. Lykke til!
Ville nok ventet et par år til med å teste psykadelika hvis jeg var deg TS. Men hvis du til tross for alderen har bestemt deg for å kjøre på, husk less is more! Nøyaktig vekt og troverdig kilde er også et must, så slipper du å få i deg feil dose eller feil drugs.
Selv prøvde jeg 2-cb før LSD/flein og anbefaler deg å gjøre det samme hvis du har tenkt å utforske psykadelika. På 2-cb er du gjerne litt klarere i hodet og har mer kontroll på tankene dine også varer det ikke fullt så lenge som LSD(8-12t), dette er bare godt hvis du ikke har erfaring med mind-altering droger fra før av. Lykke til og husk å ta det med ro, du har hele livet foran deg!