Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2731
Noen som vet om Telenor/canal digital nett har sperret sider? Kommer ikke inn på valhalla..

Er rimelig noob så det er mye mulig jeg har noen feil innstillinger.

Eneste jeg har forandra på i det siste er nett leverandør.

Forslag noen?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Om du bruker tor har ikkje ISPen noko å sei, ettersom ISPen ikkje ser klartekst-trafikk.
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Nå er jeg litt usikker på hva ISP er jeg da..

Som sagt, noob.

Google visste hva det betydde, heldigvis.

Hva kan det være da t(r)or du?
Sist endret av Taxidriver; 19. desember 2016 kl. 21:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg kommer inn med telenor
ISP = Internet service provider

Er du sikker på du har gått på rett link? Eventuelt kan bare det være at det er down time på markedet.
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Jeg har brukt linken jeg alltid har brukt, men det kommer opp en feilmelding om at siden ikke kan vises. Står at markedet er online.

Ah, crap..

Trodde jeg skulle få noen tips jeg nå, kom igjen da freaks❤️
Sist endret av Taxidriver; 20. desember 2016 kl. 20:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bruk en link fra en annen side, den jeg har brukt i over ett år slutta å funke for noen dager siden, måtte finne en annen
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Jeg har brukt linken jeg alltid har brukt, men det kommer opp en feilmelding om at siden ikke kan vises. Står at markedet er online.

Ah, crap..

Trodde jeg skulle få noen tips jeg nå, kom igjen da freaks❤️
Vis hele sitatet...
Jeg har c(anal) digital (snart altibox heldigvis) og har aldri hatt noen problemer med Tor. Bruker du Tor Browser 6.0.8? Prøvd å kjøre VPN med Tor? (da vil vel ikke ISP kunne vite at du bruker Tor, om det har noe å si i det hele tatt).

Prøvd denne?
http://valhallaxmn3fydu.onion/intl/categories/1000
Sist endret av Lacertosus; 22. desember 2016 kl. 03:51.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Lenge siden jeg spurte her, men for ordens skyld, det var linken som var dårlig..

Takk for hjelpen! ��
Vet ikke hvor "noob" du er, men dnstats(dot)net viser hvilke sider er online osv.