Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4280
Yo, har nå kommet ned etter en runde med noe crystal, har sovet, spist, drukket vann og alt, omtrent ingen nedtur, men hver gang jeg har tatt meta så får jeg sykt vondt i skuldra, noen som har peiling på hvorfor, mulig det er et dumt spørsmål meg må bare spørre.. kan ogse nevne at jeg bruker nåla, men det er ikke armen jeg stikker i det gjør vondt i.

Mulig det ble rotete da jeg nettop har våkna
Sist endret av Makkafisn; 19. november 2016 kl. 13:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du i utgangspunktet har litt dårlig blodtilførsel i skuldrene så vil jeg tro meth fort kan forverre det. Det kan jo være tilfellet selv om du ikke merker noe til vanlig.
Du har ikke bare vært for aktiv? hehehe
Ble bare gaming og iherdig skriving med veninner så tror ikke jeg har vært for aktiv heheh ja det kan godt hende mentalmelt
Kan tenkes at du ubevisst spenner muskler i skulderområdet uten at du nødvendigvis merker det særlig i rusen.
Kan være hjertet eller blodårer også. Kanskje stikke til the doc.. Uansett så er det ikke riktig med evt dårlig blodtilførsel. Enten det er trange blodkar eller en propp så er det ikke riktig. Du kan få ganske kjipe muskelproblemer eller verre.
Joda, men når jeg bruker armen litt så forsvinner smertene, tror ikke jeg har dårlig blodtilførsel da jeg ikke ruser meg alt for ofte, og trener annen hver dag, har en ganske aktiv hverdag. Bare nyskjerrig

Foresten er det noen som vet hvorfor armen på en måte dovner av nå jeg setter smell, den blir veldig tung rett etter, har vært borti at den dovner helt i noen sekunder :s
Sist endret av Makkafisn; 19. november 2016 kl. 15:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Joda, men når jeg bruker armen litt så forsvinner smertene, tror ikke jeg har dårlig blodtilførsel da jeg ikke ruser meg alt for ofte.
Vis hele sitatet...
Ingen andre vaner har noe å si for blodpropp når du skyter, da det er skuddet som er problemet. Uheldig med filterering, kjipt utbuff som inneholder ting som ikke løser seg i vann.

Skyting, så lenge du bruker gategreier er å leke med livet.
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Joda, men når jeg bruker armen litt så forsvinner smertene, tror ikke jeg har dårlig blodtilførsel da jeg ikke ruser meg alt for ofte, og trener annen hver dag, har en ganske aktiv hverdag. Bare nyskjerrig

Foresten er det noen som vet hvorfor armen på en måte dovner av nå jeg setter smell, den blir veldig tung rett etter, har vært borti at den dovner helt i noen sekunder :s
Vis hele sitatet...
Bare synsing, men muligens løsningen reagerer med blodårene dine slik at de strammer seg. Dette vil føre til nummen arm i noen sekunder. Spesielt dersom speeden din er kutta med adrenalin, hvilket jeg mener kan skje. Ellers har du jo div. startgass og andre ulumskheter som jeg ikke aner hvordan vil påvirke nervene dine i første omgang, men også blodårene.
Skulle vistnokk være veldig ren crystal meth.. vistnokk
Du sitter ikke bare for lenge foran pc-en da, kanskje anspenner deg litt også? Sittestilling og høyde på stol/pult har mye å si etter mange timer.
Lå i senga og spilte playstation hele natta nesten. Har ikke blitt noe bedre men jeg merker at når jeg beveger meg så merker jeg det ikke like my som når jeg er i ro, kanskje den er støl ellernoe.
VP of Misc. Stuff
SDRLx3's Avatar
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Lå i senga og spilte playstation hele natta nesten. Har ikke blitt noe bedre men jeg merker at når jeg beveger meg så merker jeg det ikke like my som når jeg er i ro, kanskje den er støl ellernoe.
Vis hele sitatet...
Trener ikke du annenhver dag som du selv sier? Burde vite hvordan det føles å være støl da.. Just saying
Joa, men har aldri vært støl akkurat der jeg har vondt begynner å løse seg opp nå da.
Er det ikke en kjent sak at meth, amf, mdma etc. Kan forsårsake anspenthet i muskler?

Jeg tar ikke meth selv, men...

Bare en dårlig natts søvn og eller lite mat for min del kan bidra til anspentheter i muskler og ledd.

Magnesium pleier å hjelpe for å løsne opp litt, gjennom feks bananer, div grønnsaker, evt kosttilskudd.
Sist endret av wackwrack; 20. november 2016 kl. 04:32.
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Ble bare gaming og iherdig skriving med veninner så tror ikke jeg har vært for aktiv heheh ja det kan godt hende mentalmelt
Vis hele sitatet...
Begynte å tenke "å herre, tenk å skyte meth for så å bare sitte å spille", så kom jeg på alle min sessions for x år siden med speed, Civilization å Risk på pcen!! haha, how alike we humans are

Håper du blir god i skuldra igjen Har sikkert bare noe med stillinga du sitter/ligger i og/eller muskelspenninger da du tross alt har inntatt en kraftig stimulant! Forsøk litt yoga/stretching hvis du vil prøve å jobbe det vekk (Y)
Skuldra årdnet seg som altid hehe er gøy med Battlefield 1 og speed rekorden min er vel 40/0 i TDM :P
▼ ... over et år senere ... ▼
Sprøtt, trodde bare det var meg. Opplever også at skulder og overarm er så vond at det nesten hindrer nattesøvn når man er klar til å nyktre til. Ellers opplever jeg fint lite andre bivirkninger...
Hvilken arm lå du i sengen og gama på?
er lei av å game så jeg har lagt det på hylla, ca. når duke nukem forever omsider ble slippet. Artigere å møte folk irl å gjøre tink i virkeligheten. cowboy og indianer var jeg i grunnen ferdig med når jeg var 12.... det er lenge siden. Ble litt morsomere når sånn lek kom på dataspill, men så blir man lei. Er jo det samma hver gang: varianter av cowboy og indianer

ønsker meg ei dame som liker crystalmeth her i østfoldbyen
Sist endret av mortenxl; 29. april 2018 kl. 02:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.