Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2300
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
2013 var året der Tor browser ble lastet og drugs ble eksperimentert med. Ja, dette er en kort historie om hvordan èn natt med en drug cocktail endte i et vennskap satt på prøve - Og langvarige mageproblemer for undertegnende.

Jeg og min bestevenn BK var alene hjemme hos han en kald februarkveld. Som skrevet ovenfor var dette i 2013 - ja, samme året Rob Ford ble oppdaget med crack-pipa. Uansett, uken nærmet seg slutten og fredagen var endelig kommet. I den flassete, billige og dårlig konstruerte postkassa til BK fant vi oss i å åpne to ulike forsendelser med 'lovlige stoffer i en ulovlig verden'.

..1 gram med MDMA-krystaller og nok 2C-B til å kanskje berolige en fødende gravid kvinne under press, der hodet på barnet såvidt titter ut. Dette skulle bli en herlig kveld.

Og en herlig kveld og natt ble det der vi hadde inntatt 500mg MDMA hver og en liten mengde 2C-B som aldri ble sikkert og trygt veid opp i henhold til sunn fornuft og et videre ønske om å leve. Jada - vi bare levde 'in the moment' og hadde en helt herlig kveld inntil klokka ble ca 07 på morgenen.

Gjennom natta og kvelden så hadde vi ikke spist noe som helst og ordet hydrering forble bare et ord. Men, før man spiser mat må man jo ha et par trekk fra bongen da det var vane den gang for oss. Super Lemon Haze.

For hvert trekk så ble vi bare mer og mer rusa uten at vi selv oppfatta det. Det føles sååå godt å trekke røyk ned i lungene på denne ruskomboen. Vi endte nok opp med i alle fall 5 bongrips hver før BK sier til meg;

- "Dette er det mest rusa jeg noen gang har sett deg før"

Jeg nikket og sa det samme om han. Jeg ble litt caught off-guard av kommentaren men tenkte ikke videre på det. Vi satt så i gang med å spise wraps kjøpt på meny. ...Dette er den første gangen på hele kvelden og natta vi har klart å holde kjeft mer enn i 10 sekunder sammenhengende. Vi så på TV - en mann som kutta ned noen grønne busker som for meg lignet på marijuanaplanter. Jeg husker at jeg tenkte på om BK så det samme, men jeg spurte han ikke.

Så kjente jeg at stemningen i hele rommet endret seg på under 1 sekund. Hele rommet ble fylt med tension uten tilsynelatende noen grunn da vi hverken hadde sett på hverandre, pratet eller snakket.

...3 sekunder senere slipper BK wrapsen sin ned fra munnhøyde ned på tallerken som lå i fanget. Så stirret han meg rett inn i øynene. Jeg skjønte det var noe galt bare jeg så blikket. Så spør han meg undrende;

- "....Hva er det som skjer?"

Spørsmålet var helt tomt..Blikket hans var skuffet. Hjernen hans var forvirret. Forøvrig fikk jeg senere også vite at han kjente bølger med raseri, noe jeg ikke på tidspunktet så. Raseriet var ikke følt mot meg og han sier selv at han ikke hadde skadet meg.

Jeg reiste han så rett opp av sofaen og sa "Snapp ut av det BK, nå legger du deg, alt kommer til å gå veldig bra".. Vi gikk mot rommet hans i mens hodet hans var innom jorda, og på en annen planet igjen. Når han kledde av seg klærna skjønte han ingenting av hvor han var. Han la seg uten videre problemer.

20 minutter senere gikk jeg inn på rommet for å se til han, og da (uten å se på meg), begynte han å bevege seg sakte opp av senga mot vinduet. Jeg fikk han til å legge seg igjen og han sovna og sov til vi senere sto opp. Fikk vite at da han skulle mot vinduet så hadde han en urge til å flykte ut av vinduet.

Etter 7-8 timers søvn følte vi oss ganske greie begge to. Hele dagen ble brukt til å røyker marijuana (- og ulikt Bill Clinton så innhalerte vi røyken...)

Problemene startet 3 dager senere da jeg fikk et uventet panikkanfall på jobben, og akutte depresjoner og angst som varte i over ett år etter den kvelden vi tok cocktailen.

Noe av det værste var endrede do-vaner. Kl 09:15, nesten presis hver eneste dag måtte jeg på jobb-doen å drite. Jeg tok omveier rundt gangene på jobben for å gå inn på doen fra forskjellige vinkler og steder for å ikke prøve å forbinde lukten med mitt ansikt. Litt fordi vaskedama er en Cubansk MILF også og jeg har visse fantasier der sjansene ikke måtte bli ødelagt.

Også ble vennskapet mellom meg og bestevennen min litt rart og spenningsfylt, etter hendelsen. Den tension som jeg merket da BK badtrippet, er fortsatt til stede når vi er sammen. Jeg slapper ikke av med han og jeg føler vi har fått et spent forhold. Det kan hende det bare er i hodet mitt, men noe er forandret regardless. Vi har prata om hendelsen så det er absolutt ingenting vi holder inne og unnlater å prata om.

Den kvelden endra alt.

Vi pleide å prate om ALT og alle samtale-emner pleide å flyte naturlig kompis. Jeg savner deg BK
Det hørres virkelig ut som om kompisen din innså eller følte noe utrolig ubehagelig som fikk han til å bli både forvirret og fortvilet på en gang, med tanke på trangen til å flykte ut vinduet, raseriet han følte osv. For alt vi vet kan det være snakk om veldig mørke hendeleser eller komplekser som tidligere har vært fortrengt, og som plutselig bare boblet opp fra underbevisstheten hans. Men igjen, så blandet dere såpass mye rusmidler at hele greia like gjerne kunne vært en liten psykotisk hendelse.

Uansett.. Jeg vil virkelig fraråde folk fra å røyke weed under høydepunktet/peaken i en psykidelisk trip. Jeg har selv både observert og kjent på den følelsen av enhet, og klarhet som man veldig gjerne assosierer med LSD o.l, brått bli snudd om til en latterlig forvirrende og ekkel opplevelse etter å ha blitt skam fjern midt i en trip. Spar heller weeden til nedturen eller en annen anlendning neste gang.

Uansett hvilken grunn det er til at dere ikke er like gode venner lenger, så er det trist å høre.
Sist endret av Juicekongen; 10. august 2016 kl. 06:02.
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
Trådstarter
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Det hørres virkelig ut som om....
Vis hele sitatet...
Ja, muligens det var egodød? Vi er like gode venner, bestevenner siden barnehagen faktisk - men det er en tension tilstedeværende som er vanskelig å beskrive

Takk for fin kommentar, du har helt rett mtp blande cannabis med slike stoffer.