Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 993
tok mdma, første gang fredag, å fikk en knall sterk å digg rus, oynene vibrerte om jeg brøvde å fokusere på noe eller noen.
ene reine bekjent av meg som jeg traff, sa eg hadde svarte øyne å var litt redd meg, jeg lurte på hvorfor, å han svarte. ser ut som du skal klikke å fighte meg hehe.

men lørdagen tok jeg 2 doser å fikk bare smålig form en bitte liten stund som var svak, men øynene mine var knall svarte...
er det sånn at det funker dårlig dårlig andre dagen ?
Jeg foreslår at du leser litt mer om stoffet før du bruker det igjen.
Det bør alltid tas lange pauser mellom hver gang du bruker MDMA, det er ikke lurt å gjøre det gjentatte ganger på så liten tid.
Dette burde du visst før du puttet i deg MDMA. Les deg opp
http://freak.no/forum/archive/index.php/t-86181.html bra sted å starte..


MDMA tømmer deg for serotonin og bør derfor brukes meget sjeldent. 1 måned pause er minimum og selv det er for mye i lengden-
Tilfeldigvis prøvde jeg også MDMA for første gang på fredag. Det var utrolig gøy og jeg har planer om å gjøre det igjen. Men som sagt over burde du vente minst 3-4 uker mellom hver gang for å mer ut av det., men det varierer jo fra person til person. Kompisen min som har prøvd det 3-4 ganger sier at det alltid har vert veldig deilig, men at ingen av gangene kan måle seg med første gang.

Husker jeg så kompisen min sine pupiller og var helt forbløffet fordi jeg kun hadde sett så store pupiller på film eller tegneserie.
er helt vanlig i dag liksom..
kjørte opp med fart før på kvelden, å sperren med nei, forsvant.
tok da mdma 2t senere å reiste på byen , rørte ingenting siden , før godt utpå kvelden neste dag med mdma å holt en lykke å pratte kick form til jeg gikk å la meg natt til søndag, og føler meg egentlig ganske bra no utenom litt vanlig trøtt =)
men fy for en super form d ga... hehe kan ikke huske jeg annet enn hadde nesten like go form på knips 1 gang om jeg husker riktig!!
tenkte å se til helgen eller noe , om d er noe i samme kicket da, bare for å prøve, så vet jeg fra da om, jeg har noe like godt.
vis ikke, så blir det kun en sjelden gang =)
dårlig vane av å gjøre meg selv til forsøks kanin....
hadde aldri tatt det om jeg tilfeldigvis ikke traff karen, sagt nei mange ganger, men denne helgen lot jeg meg ikke si nei, etter mange mange år..