Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 597
Hei. Ja, nok en av disse tusen hjelp meg å kjøpe pc...

Så, jeg driver å ser etter en ny pc og bositasjonen min tillatter meg ikke å kjøpe stasjonær pc så da må det bli laptop. Har i dag en rimelig grei macbook pro, men ønsker meg en kraftere pc. Har sett en del på thinkpads, og googlet litt rundt. Nesten alle forumer jeg har havnet innpå anbefaler T-serien over L og E (selv en brukt T er bedre enn en ny), men er dette virkelig tilfellet for den vanlige mann i gata? Får mye bedre specs for penge av E-serien, og er virkelig military tested et krav som det er behov for? Jeg har behandlet de tidligere pcene mine veldig fint, så da er det vel ingen grunn for at jeg trenger en pc som kan overleve en krig?

ELLER er thinkpad bare overpriset og jeg bør heller gå for en rimelig Acer/HP/Dell som jeg får mer specs å bare behandle den fint? Hadde håpet å få en bra pc til under 8k.
Trådstarter
Virket grei den, men altfor mye dill med flipping av skjerm. Jeg bryr meg ikke om vekt/størrelse, har ingen behov for stylus, og vil helst ha dedikert skjermkort. https://www3.lenovo.com/no/no/laptop...0?menu-id=E580

Synes det virker som jeg får mer for pengene for den enn den som du linket.