Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 23311
Irriterer meg at det står når man sist var aktiv på messenger... Noen som vet hva man kan gjøre med det? Vet man kan skru av chatten, men hjelper jo ikke det....
Trengte du å lage 3 tråder?
Det går ikke å disable denne funksjonen.
Trådstarter
3 0
Jo er flere av mine venner som klarer det faktisk.. så da må det jo være en mulighet! Lager tråder i forskjellige diskusjoner, for alene leser vel ikke om alt?
Dersom du bare ønsker å lese meldinger er apper som Unseen greit å ha
Hvis du har nyeste versjon av messenger på tlf så er det bare å trykke på bildet ditt oppe i høyre hjørne, du kommer da til en meny hvor "tilgjengelig" med en grønn prikk ved siden av er det første valget. Trykker bare inn der også kan du velge om du skal være synlig eller ikke.
Sitat av LARgirl Vis innlegg
Jo er flere av mine venner som klarer det faktisk.. så da må det jo være en mulighet! Lager tråder i forskjellige diskusjoner, for alene leser vel ikke om alt?
Vis hele sitatet...
Hvor ikke bare spørre vennene dine? := )
Sitat av Fofi Vis innlegg
Hvis du har nyeste versjon av messenger på tlf så er det bare å trykke på bildet ditt oppe i høyre hjørne, du kommer da til en meny hvor "tilgjengelig" med en grønn prikk ved siden av er det første valget. Trykker bare inn der også kan du velge om du skal være synlig eller ikke.
Vis hele sitatet...
Er det bare hos meg teksten på den skyvebryteren endrer tekst fra "På" til "Rabatt" når jeg slår av den funksjonen der?
Nei, er "rabatt" hos meg og, men hvis du leser teksten under så står det at ingen kan se du er aktiv.
Sitat av Fofi Vis innlegg
Nei, er "rabatt" hos meg og, men hvis du leser teksten under så står det at ingen kan se du er aktiv.
Vis hele sitatet...
Ja, men det var bare hvordan i alle dager de fikk "Off" til å bli "Rabatt" :-) "Off" kan vel i noen sammenhenger bety "avslag"/"rabatt", men allikevel :-) Nesten like bra som hos Plejmo.no: hvis man har leid en film kan man se hvor lang tid det er igjen av leieperioden, og da står det (eller sto ihvertfall før, har ikke sjekket på en stund) "Tid venstre" ("Time left")
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er ikke mennesker som oversetter men software, da oppstår slike feil.
Du kan skjule om du er aktiv ja, men de kan se når du sist har vært pålogget. Type "active two hours ago". Dette går bort etter en viss stund. Først står der "active one day ago" eller noe, og for venner du ikke har snakket særlig med er ikke denne funksjonen tilgjengelig. De ser ikke når du sist var aktiv. Hvis jeg starter en samtale med en perifer venn, kan jeg ikke se når han har vært sist aktiv.

Det går ikke an å skru av dette såvidt jeg vet? Men har en Chrome-extension, "seen & typing blocker for facebook", som gjør at ingen ser om jeg har sett meldingene eller ikke.

Problemet med active osv har jeg løst ved å ikke bruke Facebook. Sjekker det en sjelden gang.
Kutta ut Facebook selv pga dette. Synes ikke noe om at folk kan se at de blir ignorert.