Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4043
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, liker å røyke litt en sjelden gang, men liker også å beholde lappen
Det sies at dette apparatet (Dräger Drugtester 5000) kun skal slå ut hvis du faktisk er påvirket. Betyr dette f.eks. at jeg er 100% trygg hvis jeg alltid venter 48 timer fra jeg røyker til jeg kjører bil? Er det slik at hvis man røyker mye i en periode, så sitter det lenger i spyttet (slik som i urin)?
Anonym bruker
"Full Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sist gang jeg søkte på spytt sporingstid på dette fant jeg ut at hasj kan spores mellom 1 og 24 timer ja. Selv har jeg slått ut på spytttesten selv om jeg var ren. Blodprøven som jeg tok etterpå fant ingen verdier så jeg slapp selvsagt unna. Hadde tatt ett annet rusmiddel 3 dager før men det var hasj som slo ut. Dette var drager 5000.
For en tid siden leste jeg om en test med mennesker som konsumerte cannabis hver dag. 30 timer etter inntak ga apparatet kun utslag på 1/4 av deltagerene. Er ikke sikker på om det var dräger 5000 som ble brukt men det var et apparat fra dräger.
Har hørt at det tar lang til (opp til to uker) men vil tro det er bs. 48 timer er nok mer en nok