Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  796 114687
Er med på ett NFF ranked på EU-EAST om noen er interesert
Bumper denne jeg da.

Har mye spilletid i helga, så er bare å si ifra.
Joiner gjerne noen games i kveld/nå i helga selv, spiller på EUW og heter Nitrousity (bare slik at folk slipper å scrolle gjennom 5 sider for å finne dette igjen).
Heisann, hyggelig å se at det faktisk er en del her som spiller LoL.
Jeg har 2 kontoer, en på EU West og en på EU Nordic & East.

Den jeg har på EU N&E heter "IMMAFIRINMAHLAZR", den er lvl 22 eller 23 (usikker) og har en runepage "under construction".
Den jeg har på EU West heter "Dagros", den er lvl 30 med 3 perfekte runepages for forskjellig bruk.

Værsågod og legg meg til om du/dere ønsker å spille.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bumper denne litt jeg da username EUNE: Divulge

USername EUW: Pentakiru

lol
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fortsatt på :P Noen andre enn meg som prøvde å få gratis RP med Debit Card?
Funka det? hvordan får man gratis RP?
Btw Ranked team nFF på EUNE (East)
JOIN JOIN JOIN!


Delvis Offtopic:
Btw jeg gamer ofte med Fizz xD Ikke si navnet mitt! Men nå vet du hvem jeg er
Sitat av kaktusen Vis innlegg

Delvis Offtopic:
Btw jeg gamer ofte med Fizz xD Ikke si navnet mitt! Men nå vet du hvem jeg er
Vis hele sitatet...
Hva skal det bety ? xD
Hvor mange er det egentlig som spiller på West? Jeg har lenge hatt lyst til å flytte dit med "klanen", fordi de alltid klager på dårlige polakkere/russere. Men kom til å tenke på hva om det er like dårlige tyskere/franskmenn på West?
Kjøpte meg nok RP igår, men nå er jeg ganske i tvil :P Spiller ikke ranked enda hvis det har noe å si, ble nettopp lvl 30
Hva synes dere om east/west?
Spilte før på east, men flytta over for ei stund siden til west. Har egentlig ikke noe å klager over i grunn, som regel så snakker mesteparten du kommer med engelsk på west. Såklart så er det dårlige folk overalt, så de kommer du nok ikke vekk ifra. Så for all del, flytt over på west hvis dere føler for det.
Sitat av Shepard Vis innlegg
Spilte før på east, men flytta over for ei stund siden til west. Har egentlig ikke noe å klager over i grunn, som regel så snakker mesteparten du kommer med engelsk på west. Såklart så er det dårlige folk overalt, så de kommer du nok ikke vekk ifra. Så for all del, flytt over på west hvis dere føler for det.
Vis hele sitatet...
60% Av west er Franskmenn da ;D
Sist endret av cromo1337; 8. januar 2012 kl. 15:46.
Jeg har ikke et stort problem med east. To ting plager meg, de som ikke snakker engelsk, og de som ikke har noen form for team spirit. "No, me mid. Two mid ok for me" selvom de har last pick

Er det ikke slik at de fleste franskmenn ikke snakker engelsk? Hvis 60% er franskmenn, er det jo "ille"(?). Spiller allerede et MMO, lagd i Frankrike, med en del franskmenn som nesten ikke kan engelsk :P
Da er det bare å lære seg fransk da :P

Men på west pleier de fleste på 30 å snakke engelsk... På lav lvl er det krangel om mid og engelsk er splash
På east finner man bare russere, polakker, ukrainere, tjekkere osv.
På west finner man bare franskmenn, tyskere, nederlendere, islendinger og spanjoler.

Det er ett fett om man spiller på West eller East. For oss i norge er pingen stort sett lik på begge. Det eneste som har noe å si er hvor de du spiller ofte med spiller.
Oksefar, lvl 30 spela på euw
Sitat av oksefar Vis innlegg
Oksefar, lvl 30 spela på euw
Vis hele sitatet...
Nei, du spelar på EUNE.

Med mindre du er en annen Oksefar en han eg kjenner.
Sist endret av Aylartsen; 9. januar 2012 kl. 09:08. Grunn: Legge til noko
R3diver

Mains - Mains - Mains - Mains
Warwick - Jungler
Annie - AP Carry - One shot wonder
Ryze - Spellbruiser (Mana stacking med deffensivt item build.)
Veigar - Anti AP
Riven - Bruiser
Cait - Solo laner / Ranged AD carry

Spiller på EU NE, liker både ranked og skirmish. Dersom vi spiller Skirmish har win eller loss ingenting å si, men dersom du vil spille ranked, må du kunne dine ting. Har Skype og headset med mikrofon, så å kommunisere er ikke noe problem dersom vi skal spille ranked. Er nokså aktiv mellom 16:00 - 22:00, er bare å avtale en tid, så skal jeg prøve så godt jeg kan å være der.

Legg meg til, og si om du vil starte ett ranked team, eller om du vil ta ett par skirmish games Må nok nevne at jeg kun spiller 5v5 standard map for nå. Føler det er for lite gameplay i Dominion.

Mvh Rediver
Sitat av Aylartsen Vis innlegg
Nei, du spelar på EUNE.
Vis hele sitatet...
Det er godt mulig, hardt å halde styr på alt nytt
Add Kippyk har over 1K wins. EU east.
KippyK, haithar ! <3
Er ManioxU på EUW.

Er såpass noob men har kommet meg til lvl 18.
Vil gjerne spille med noen her om de har lyst da hehe.
Ligger på rundt 1650ish.

Add meg om dere vil.
Chario0z, nettopp flyttet til West Add me, I need friendz!

Er lvl 30, men spiller for det meste normal games for å bli bedre. Win eller loss har ingenting å si for meg (så lenge det er Normal da!), målet mitt er å bli en bedre spiller Antar det samme gjelder dere?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Spiller som lvl 15 på EUW, men er ganske decent til tider da jeg har spilt med folk i lvl 30 fra lvl 1 og hjelp hele veien. Noen som vil ta et par game over Skype i kveld? Samme uansett lvl og alt sånn
Add "Bruflat" vis noen er med så snakkes vi!
Kongorisdead på EU West, lvl 30. Spiller best som support, AP carry eller ganker
Gjerne add meg
Adda ein haug av dere nå, men ingen godtar, forever alone.
Jeg har adda deg, du har en venn nå

Off-topic: Lurer på hvor mange ganger jeg har flasha fordi jeg ikke fikk trykket enter når jeg skulle skrive og trykket "D", eller fordi jeg pleier å trykke Windoes-knappen + D for å komme til skrivebordet :P
Legg gjerne til sanderviken spiller 20/7 :-)
Legg meg til spiller på EU-West og heter QUiPS
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som er med på etpar hangover games?

Smygulf på West
Sist endret av Adrenalinex; 12. februar 2012 kl. 09:33.
Spiller på west: Hassassin16. Lvl 30.
Spiller stort sett alt, men er best i skauen!
Sist endret av Hassassin; 13. februar 2012 kl. 15:15.
EU-west: iTorture

Lvl 30 med rundt 400 normal wins. (spiller: lee sin, poppy, xin, warwick, lux, og mange flere)
Er riktignok en ny freakforumer, men jeg har spilt en del LoL ja

EU-West/Nordic. Add meg:
Vantalim

Savner noen norske å lage premades med i første omgang.
Spiller om dagen mest med Ahri.
Sist endret av Vantalim; 15. februar 2012 kl. 15:02.
xLegitz - EU-West

Spiller mest solotop (Riven, Yorick, Gangplank, Shyvana, Irelia og Skarner)
Kan også jungle det meste.

Har 300wins i normal, og spiller mye 5v5 prem med norske.
add Sikyla jeg blir med å spiller
Noen på EU West som er med på noen games? Legg til Bmariuz om du er med. Har rundt 300 wins atm
▼ ... noen uker senere ... ▼
spiller litt utover kvelden, bare å legge meg til: Nitrousity

er på EU-west
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har akkurat begynt å spille ranked og ser etter noen å duoqueue med. Spiller på west og er decent mid/top/supp, heter MuseX in-game. Send meg melding her eller på LoL for skype etc
spillt en god stund, bongtrekk heter jeg ingame, spiller på eu-west. spiller mye for tiden =P
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Noen som blir med å spille litt nå?
Winaxiz EUWEST - Level 27 tror jeg da, om jeg husker riktig. Bare å legge til!

Spiller som regel Veigar, Ryze, Tryndamere, Alistar og noen andre diverse.
Viking On A Boat - Lvl 30 med 1260 ELO på EU West. Spiller alle roller.
SEKSYTHYME
9 23
SEKSYTHYME på Eu west, spiller egentlig det meste, men helst jungle, support eller top
Mitt nick: errnullar

Har også byttet til EU West grunnet folk som ikke kunne/ville skrive på engelsk. Greit å ha kontakt med dem man spiller med. Legg meg gjerne til. Er ofte pålogget men ikke alltid jeg sitter med datamaskinen. Ranked er jeg på ca 1000 elo, men har bare spilt ca 30 kamper der, og ikke alltid med like god ping grunnet delt nettlinje med leieboer.
Leter etter norske folk til ranked team på EUNE, må hvertfall klare å last hitte bra, warde, skjønne hvordan hver lane funker og ha noen bra champions. Bare skriv her eller legg meg til på eune: Hesland.
EU east - legg til cramu (spiller mest på denne)
EU west - legg til kakemoms (smurf)

Wukong, Jax, Kog'maw, Olaf og Evelynn er vel mine mains
EU West - OPwan

Spiller mest Tryndamere, og litt med Riven/Alistar/Anivia.
Eu west

Heter kongcurling

Har kennen, akali, rammus, anivia og ashe som main, men spiller andre også!
Spiller daglig og er i lv 30 med ca 220 wins. Spiller omtrent bare 5 vs 5.
Sist endret av SloffA; 19. april 2012 kl. 20:48.
Heter AtomicRanger og har spilt en stund på EU West

spiller mest med fizz, dr. mundo, lee shin og xin zhao
IVIatta På West