Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1369
Hei


Har fått tak i ocycontin 30mg og lurer på om noen av detr freaks har noen råd/tips til hvor mye jeg bør ta.

Har tatt en god del nobligan/tramadol å føler tolleransen der er litt over normalen hehe.

Samme med ksasol/xanax/ valium osv

Å hvordan blir jeg av oxy? Tenkte egt å ta en halv en (15mg) å game ikveld men vet ikke om det vil slå meg helt ut eller ikke

Takk for svar
ta hele, eller kast den vekk og lev et rusfritt liv men hele hvis du skal ha bittelitt effekt, jeg tar 60-80 for å føle noe uten toleranse.
Står det "oc" eller står det "ox" på tablettene dine? Det har litt å si for de det står ox på er mye mer tricky å knerte depoteffekten på. Er det oc (ordentlige oxycontin) så sutter du av skallet, tørker den med papir og knuser den til så fint pulver som overhodet muligt. Hva du velger å gjøre med pulveret er opp til deg (spise, plugge, snorte) men hadde jeg vært deg så hadde jeg delt pulveret til en 30mg i 4 like linjer å snortet en og en til jeg fant formen. Gi vær liner ihvertfall 15min ish til å fungere, med litt tramadol toleranse så tipper jeg du trenger mellom 2 - 3 sånne linere for en fin funk, benzo toleransen din er irrelevant.

Pass på hva du tar i mot av tips og egen erfaringer om opiater. Det er en helt latterlig forskjell på hva en tåler av det selv uten toleranse. F.eks det "ttt123" sier om at han kan spise 80mg depot uten toleranse ville sendt mange jeg vet om med toleranse over do skåla med oppkast en hel kveld, mens andre jeg vet om kan spise 50mg IR helt uten toleranse og få en ok rus. Normen er tho at mellom 10 og 20mg er en fin nybegynner dose der 20mg kan fort bli alt for meget for noen.
Tok av skallet å delte den i to, fikk en fin buzz av det!
Men kom på at jeg hadde tatt en valium og en xanax i går..
Det er vist ikke så bra å blande benzo å opiater fant jeg ut ista..
Så blir ikke noe mer oxy idag