Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1745
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei , jeg går på Neurontin daglig for nervesmerter. Av og til ser jeg folk snakke om å ruse seg på dette og Lyrica. Begge er Gabapetin har jeg forstått , men jeg aner ikke hvordan folk blir rusa på dette??. Jeg husker da jeg startet på det da hadde jeg en del ubehag og da jeg skulle øke dosen min, til jeg fant rett nivå. Så hva slags rus gir det dere som får det av dette?.

Min opplevelse før jeg ble vant til det, var hodepine ,tung i hodet og kvalme. Høres mer ut som dagen derpå
Anonym bruker
"Bekymret Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Neurontin er gabapentin, Lyrica er pregabalin. Lyrica egner seg bedre til rusformål. Har aldri fått noen ubehagelige effekter av den, fikk redusert angst, klarere tankegang, HD-syn og fantastisk søvn. For mennesker med angst vil en lettelse av angsten være en rus i seg selv.
Snublet alltid i dørstokker og hjørner på veggene, da jeg var rusa på Lyrica.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok , så det er to forskjellige stoffer , men jeg har også hørt folk bli det på Neurontin. Det selges til og med på DNM.
Begge funker,men lyrica er mer potent å vil ha større rus potensial alene.Når du leser om folk som ruser seg på lyrica/neurontin,så mikser de som regel med andre stoff,de forsterker andre stoff som benzo/opiater veldig bra,men veit folk også liker å blande det med røykings,amf å alt annet mulig rart for en ekstra twist på rusen.Herlig medisin for folk med angst i starten,men no jævlig lett å hekte seg på etter hva jeg har lest og erfart selv.Å får ekstremt fort toleranse på lyrica.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Langvarig rus. Blir angstfri, får faktisk gjort noe iløpet av en dag. (Vaske, butikken, betale regninger, ringe)

Dritten er at man fort får toleranse og blir hekta ja.
Våkna idag med skjelvinger, mer angst og uro, restless legs, diaré osv. Har vært noen dager uten nå. Skal holde ut for abstinensene kan bli mye verre enn det her.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lenge har du vært på, «lett havert»?
R.i.p 23.04.2021
300mg lyrica gjør så jeg sjangler og ser dritings ut