Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1812
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hva er sjansen på at jeg får knokejern gjennom tollen?
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Liten. Blir nok bot mtp brudd på våpenloven.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Liten på at den ikke blir stoppet. Tolla fatter knokjern lett, er en grunn til at man sjeldent det lenger. Var mye slækkere før devserre, men nå blir jo så si alt scanna.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
er det noen butikker som selger det i norge då
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke lovlig nei
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
la oss si jeg bestilte batong er det noen større sjans på den går gjennom.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vel batong kan jo ligne mye annet hvis den blir scanna, mens knokjern er mye mer gjenkjennelig igrunn. Men er jo fortsatt risky. Evt om du har tilgang til en annen sin postkasse (naboen feks) kan du jo bestille dit, å satse på at du får plukka den opp først.. Mulig du finner noe i Norge på deepweb også, men vet ikke om noen plass sjøl.
Anonym bruker
"Allergisk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bestilte på wish og fikk det i posten etter 2 uker ca!
Har fått igjennom 2 knokejern, 1 springkniv, 1 tazer og masse andre dobbel bladete kniver så det er håp, men jeg har alt godt gjemt i perioden til de kommer i postkassa.
Om du føler du trenger knokejern så er det vel typisk en ting som egner seg godt for cnc maskin, eller om du har tålmodighet så kan du jo skjære ut fasong av ønsket metall i ønsket tykkelse også drille ut, og file til for hånd? Eller hva med å 3D printe knokejern? Får jo t.o.m. metall-fillers nå om dagen. Bare tull å bestille slikt fra utlandet med all risiko som følger.

Når det er sagt så er det høy risiko å gå med knokejern i forhold til politi og straff, blir du tatt så vil det svi kraftig. Og du blir fort gjort eksempel av. Det er heller ikke risikofritt å bruke knokejern. Du kan skamslå folk veldig lett, knuse tenner, kjevebein, eller hodeskalle. Er du uheldig med treffet kan mottaker faktisk daue av slaget, eller fallet. Knokejern bør være den aller siste skanse om du virkelig er livredd.
Sist endret av _abc_; 7. juli 2020 kl. 15:35.