Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1228
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet hvor lenge effekten av 45mg Sobril varer? Mye uro og tanker før et møte jeg skal på i morgen. Vil det være dumt å ta en så stor dose nå, før møtet i morgen, med tanke på halveringstid og slikt? Og vil angsten forverre seg når den går ut av kroppen siden det er en såpass stor dose?
Har ikke noe svar på det, men vist du venter med og ta den til imorra har du noe og roe ned angsten etter møte?
Sist endret av Kuami; 3. september 2019 kl. 15:51.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En så stor dose er ikke lurt. Selvom sobril har kort virketid så vil du være steintrøtt og sannsynligvis sløvete og tom i morra.
Vet ikke hvor mye erfaring du har med sobril men 15 mg et par timer før det man skal, er en god og forsvarlig dose som med mindre du er innspist på piller vil få en bra angstdempende effekt av uten å bli treg og prestere merkbart dårligere for andre.
Hadde jeg vært deg så hadde jeg delt dosen du nevner i to. Du kan ta en 15 mg nå på dagen, og hvis du har behov kan du ta en til i kveld et par timer før du legger deg, men tror ikke det vil være nødvendig engang. Så kan du ta 15 mg så fort du våkner i morgen tidlig.
Lykke til og håper det går greit for deg på møtet!
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar. Da skal jeg ikke ta en så høy dose.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Låner tråden litt

Blir det for mye å ta 30mg sobril før skole? Uten toleranse
Jeg kjenner 25-30mg godt. Spiser det vel maks en gang i måneden.
Sist endret av Krølleløffe; 3. september 2019 kl. 21:49.
Anonym bruker
"Ulykkelig Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Låner tråden litt

Blir det for mye å ta 30mg sobril før skole? Uten toleranse
Vis hele sitatet...
Hvis du bare ønsker en angstdempende effekt er det for høy dose uten toleranse. Om du vil oppnå å være blank i hodet og trøtt så kjør på men kan hende du sovner over pulten. Man blir ikke direkte rusa på disse mengdene sobril bare veldig rolig og hjernen stopper opp å tenke så man blir døsig og trøtt. Hvis du er ute etter rus hadde jeg gått for noe annet enn sobril, valium f eks. Men veldig lett å bli busta på det da hehe gjort mye rart i klassen på valium og lærerne har alltid merka det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det mulig å ta en Nobligan 50 mg. og en eller to timer seinere ta en Sobril 15 mg. for å unslippe smerter og angstfølelse? Skal i stor besøk og har en god del smerter og angst.
Sitat av AlphaDog Vis innlegg
Er det mulig å ta en Nobligan 50 mg. og en eller to timer seinere ta en Sobril 15 mg. for å unslippe smerter og angstfølelse? Skal i stor besøk og har en god del smerter og angst.
Vis hele sitatet...
det skal gå fint med den doseringa ja, men pass på å ikke hell innpå alkohol i storbesøket