Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 632
Tittel sier vel det meste. Har en folder full av VOB, BUP og IFO-filer. Må jeg ha dvd-skiver eller holder det med vanlige brenne-cd'er? Hvordan blir fremgangsmåten på dette?

Kunne vel googla meg frem, men greit med en liten innføring.
Sist endret av ClosetotheEdge; 12. mai 2012 kl. 18:59.
Du må ha DVD-plater ja. Lag ei mappe som heter VIDEO_TS, legg alle filene i den, og brenn mappa på en DVD med yndlingsbrenneprogrammet ditt.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Du må ha DVD-plater ja. Lag ei mappe som heter VIDEO_TS, legg alle filene i den, og brenn mappa på en DVD med yndlingsbrenneprogrammet ditt.
Vis hele sitatet...
Er det så lett altså? Er også noen filer som heter VIDEO_TS her. Hvordan vet brenneprogrammet hvilke filer som er til menyen og hva som skal hvor? Eller er dette noe som er ordna av de som har lasta opp greia?
Det faktisk så lett som Don sier her.
Det er slik DVDer er organisert. Hvorfor og hvordan aner jeg ikke men hvis du legger alle filene i mappa jeg nevnte går det bra. Husk og brenn DVDen som en hvilken som helst vanlig data-DVD selv om brenneprogrammet har andre video-funksjoner.
Okei, takker så meget. Da blir det vel litt zumba på 'ho mor'.

Absolutt siste spørsmål, er det en egen ting å kjøre brente DVD plater eller kan en DVD-spiller som kjører brenne-cd'er kjøre DVD?
Sist endret av ClosetotheEdge; 12. mai 2012 kl. 20:53.
Om du spør om DVD-spillere kan spille av brente DVD'er så er svaret ja.

Hvis alle filene ligger rett, og ingenting går feil under brenning så skal det normalt fungere veldig fint
Sist endret av Eplegutten; 13. mai 2012 kl. 20:10.