Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Liker du å bli pult i ræva med en 1,5liters colaflaske?
JA 1.337 98,96%
NEI 14 1,04%
Stemmegivere: 1351. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  6 823
"That's what this is all about, how to create a peacefull world" sa Bush for en tid sia, før han la til "We must never forget the lessons of Sept. 11."

Så jeg er veldig interrisert i å vite deres syn på hva dere mener om dette utsagnet... Vær så snill å gi din mest ærlige mening her...
Blir ikke begge to quotene du har, veldig ut av context ?
bush suger... bush er trigger happy! han skjønner ikke at han starter ww3. noen bør få avskaffa han som president!
picatta's Avatar
Trådstarter
79 0
Nei, for han hadde en liten pause mellom dem... Blir vel egentlig mer riktig å skrive "That's what this is all about, how to create a peacefull world ....... We must never forget the lessons of Sept. 11." der, slik
Ministry of Love
sptz's Avatar
Finnes det noe annet en lavpanede diskusjoner om bush fortiden? usj... Selv om jeg ikke liker bush så begynner jeg å bli lei av disse "JEG LIKER IKKE BUSH!!!!!" tråene.
Dette har vært oppe ettusenogørtenganger. Nødvendig med enda en runde?

"Bush er helt syk!" = Trendsetning.
digger slike tråder som dette, sier hvem vi skal legge inn i "Snart borte fra nFF". (hvem som starter tråden, og hvem som svarer på tråden)