Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 845
Bush kommer ikke til Norge likevel.
Les mer her.
sååååå synd... nå som jeg hadde tenkt meg til å legge meg på rullebanen så han ikke kunne lande....
søren... det hadde blitt gøyest.
jippy dette er en stor dag for "alle oss" venstre mennesker! tjohei .... nå er jeg faktisk glad *smile pent*
Jeg som allerede hadde kjøpt inn kikkertsikte til rifla
hva skal jeg gjøre med bomba nå da....
Der røk de demonstrasjonene....damn..
Kanke klandre ham med tanke på de overnevnte postene
jeg som skulle skyte alle som skulle prøve å skyte bush

føkkings kids
syns faktisk det er litt synd at han ikke kommer, han skulle ha vært ganske flink for å ikke få med seg hva flertallet her syns om han.
Politiet har fått beskjed om avlysningen. Besøket var anslått til å koste omkring 30 millioner kroner, på grunn av det store sikkerhetsoppbudet som var planlagt.

mye penger til overs, lurer på hva Bondevik skal gjøre med dem, tar dem sikkert med seg som en gave til bush for å vise hvor glad Norge er i han og hans politikk
er ikke snakk om at det blir mye penger til overs ... pengene som ville blitt brukt til bush sitt besøk var av de pengene som oslo politiet hadde fått for å leve på dette året så hvis bush hadde kommet så mått dem fått bevilget ekstra penger fra herr. bondevik.
Opprinnelig postet av Sven O
Politiet har fått beskjed om avlysningen. Besøket var anslått til å koste omkring 30 millioner kroner, på grunn av det store sikkerhetsoppbudet som var planlagt.

mye penger til overs, lurer på hva Bondevik skal gjøre med dem, tar dem sikkert med seg som en gave til bush for å vise hvor glad Norge er i han og hans politikk
Vis hele sitatet...
30 mill var den totale kostnaden når Clinton var her, denne gangen hadde det blitt 50 mill, og 40 av dem fra politiet.
Better than thou.
Opprinnelig postet av atomet
syns faktisk det er litt synd at han ikke kommer, han skulle ha vært ganske flink for å ikke få med seg hva flertallet her syns om han.
Vis hele sitatet...
Det han sa.