Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1193
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, klar over at man ikke skal kombinere disse. Psykologen min foreslo en type antidepressiva, vi ble enige om at jeg kontakter vedkommende i løpet av de nærmeste dagene, da jeg ville tenke litt på det først.

Saken er at jeg tok litt magic mushroom på søndag, hvor lenge bør jeg vente før jeg eventuelt starter med antidepressiva?
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
3 uker før oppstart, tre måneder etter slutt
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
3 uker før oppstart, tre måneder etter slutt
Vis hele sitatet...

Så lenge? Det er vel ute av kroppen allerede i morgen. Hva kan konsekvensene være av å ikke vente 3 uker? Serotoninsyndrom?
Jeg tok lsd på venlafaxin engang og havna i en helt jævlig tankeloop med hjertebank i maange timer.
Jeg vet ikke fasit her, men det er vel stort sett andre veien der er store varsellamper. Du må av SSRI og vente en tid før Psilosybin.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
3 uker før oppstart, tre måneder etter slutt
Vis hele sitatet...
Hvor har du det fra?
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tviler på at 3 uker er riktig. Mer riktig med 3 dager da tror jeg. Ingen her som veit? Finner for det meste tråder om sopp/lsd mens man går på SSRI, ikke motsatt.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Burde det ikke være lovpålagt at personen som skriver ut informerer om en såpass viktig detalj. Synes det helt latterlige inkompetent fra de som ikke gjør det, og jeg har fått utskrevet av 3 ulike folk, ingen informerte om det. Tok lsd sammen med ssri, førte ikke til noe annet enn at jeg ikke fikk funk, men det er vel russisk rullet.

Å ikke informere om dette burde bety inndragning av lege autorisasjon, helt fryktelig mye inkompetente idioter i den sektoren åpenbart.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Lenge siden jeg kombinert de to.

Hva er vitsen med å gjøre det så vrient å redigere? Jævlig irriterende!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Burde det ikke være lovpålagt at personen som skriver ut informerer om en såpass viktig detalj. Synes det helt latterlige inkompetent fra de som ikke gjør det, og jeg har fått utskrevet av 3 ulike folk, ingen informerte om det. Tok lsd sammen med ssri, førte ikke til noe annet enn at jeg ikke fikk funk, men det er vel russisk rullet.

Å ikke informere om dette burde bety inndragning av lege autorisasjon, helt fryktelig mye inkompetente idioter i den sektoren åpenbart.
Vis hele sitatet...
Strengt tatt så går vel legene utifra at du ikke tar ulovlige rusmidler. Hadde de informert om alle de ulike kombinasjonene av legemidler de skriver ut+ulovlige rusmidler så hadde varsel listen vært lang ser jeg da for meg.

Også har du det faktumet at når du skal innta et rusmiddel så er det en særdeles smart idé å studere deg litt opp. Der en av punktene du burde sjekke er om det har noe faremomenter i kombinasjon ved andre midler som f.eks SSRI og psilocybin/LSD etc. Kikker du på en av 100 utallige guides på alt serotonint relatert så vil alle av de nevne at man skal være svært obs på å kombinere det med SSRI'er.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Brekker Vis innlegg
Strengt tatt så går vel legene utifra at du ikke tar ulovlige rusmidler. Hadde de informert om alle de ulike kombinasjonene av legemidler de skriver ut+ulovlige rusmidler så hadde varsel listen vært lang ser jeg da for meg.

Også har du det faktumet at når du skal innta et rusmiddel så er det en særdeles smart idé å studere deg litt opp. Der en av punktene du burde sjekke er om det har noe faremomenter i kombinasjon ved andre midler som f.eks SSRI og psilocybin/LSD etc. Kikker du på en av 100 utallige guides på alt serotonint relatert så vil alle av de nevne at man skal være svært obs på å kombinere det med SSRI'er.
Vis hele sitatet...

Er fullstendig klar over det derfor tråden er opprettet. Luree på hvor lenge jeg må vente på å være sikker på å ikke skade hjernen.

Kombinasjon psilocybin/aya/dmt/changa med ssri er potensielt dødelig, det er ikke andre Kombinasjoner med ssri. Derfor burde det selvsagt vært opplyst om.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er fullstendig klar over det derfor tråden er opprettet. Luree på hvor lenge jeg må vente på å være sikker på å ikke skade hjernen.

Kombinasjon psilocybin/aya/dmt/changa med ssri er potensielt dødelig, det er ikke andre Kombinasjoner med ssri. Derfor burde det selvsagt vært opplyst om.
Vis hele sitatet...
Vi har jo svart allerede. Blir du fornøyd hvis jeg lyver og sier det er helt trygt å beggynne 3 dager etter?
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Du har vel ikke svart noenting. Dessuten ingen svar som har vært noe til hjelp. Vente 3 mnd stemmer ikke, fant en forskningsartikel som sier en må være av ssri i 4 uker før psykedelika for å være trygg. Vært null hjelp så langt.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
SSRIs has been shown to induce serotonin syndrome,11 it appears to be safer to wait for at least five weeks before using any psychedelic compound.

https://mind-foundation.org/psychede...-interactions/