Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1721
Har dere sett The Last of Us? Multiplayer traileren er ute nå, se den her: http://www.youtube.com/watch?v=WFf-UHj2Qhc

Hva syns dere? Er dette noe dere vil spille?
Jeg hadde egentlig satt min ps3 på hylla, men får tørke litt støv av den til dette
Elsket mulighetene i spillet. Redde lagkamerat, kombinere matriell du har for å lage våpen, gå inn for nær kamp osv. så døds bra ut overall.

Håper det er muligå switche mellom 3rd person og 1st person cam.
Har ikke spilt på PS3en siden max payne kom ut på denne tid i fjor. Gleder meg til å slå på maskinen igjen
Naughty Dog viser igjen at de er blant verdens beste utviklere. Skal definitivt kjøpe dette spillet. For de som er i tvil:

IGN 10/10
Eurogamer 10/10
Eurogamer IT/Sp 10/10
Edge 10/10
CVG 10/10
Destructoid 10/10
Machinima 10/10
Adam Sessler 5/5
thesixaxis 10/10
Gamereactor 10/10
VideoGamer 10/10
ibtimes 10/10
PS-Lifestyle 10/10
Digital Spy 10/10
Digital Fix 10/10
Post Arcade 10/10
speciogames 10/10
Gamingbolt 10/10
Godisageek 10/10
OPM 10/10
Pushsquare 10/10
PS-Nation 10/10
Giantbomb 5/5
Techdigest 5/5
Gamesradar 5/5
TheMirror 5/5
Guardian 5/5
Telegraph 5/5
Gameblog 5/5
CheatCodeCentral 5/5
Hadde egentlig lagt min gode gamle PS3 på hylla, men må definitivt tørke av litt støv å teste ut dette spillet. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe før etter jeg så denne reviewen. IGN 10/10 http://www.ign.com/articles/2013/06/...t-of-us-review

Jeg må si det var en veeldig stiv pris, ser ut som jeg må punge ut med minst 450 kroner, noe som svir jævlig i lommeboken for tiden.. Noen som kan si noe om grafikken? Personlig synes jeg at ps3 grafikken er meget utdatert.

Er det noen som vet om det blir tilgjenglig via Playstation Store? Kan nesten ikke huske sist jeg kjøpte ett spill på plate.
Sist endret av Solong67; 6. juni 2013 kl. 00:50.
Skulle ønske de ikke brukte tid på å lage den flerspillerdelen, ser håpløs og kjedelig ut. Enspillerdelen derimot ser herlig ut,
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Naughty Dog viser igjen at de er blant verdens beste utviklere. Skal definitivt kjøpe dette spillet. For de som er i tvil:

IGN 10/10
Eurogamer 10/10
Eurogamer IT/Sp 10/10
Edge 10/10
CVG 10/10
Destructoid 10/10
Machinima 10/10
Adam Sessler 5/5
thesixaxis 10/10
Gamereactor 10/10
VideoGamer 10/10
ibtimes 10/10
PS-Lifestyle 10/10
Digital Spy 10/10
Digital Fix 10/10
Post Arcade 10/10
speciogames 10/10
Gamingbolt 10/10
Godisageek 10/10
OPM 10/10
Pushsquare 10/10
PS-Nation 10/10
Giantbomb 5/5
Techdigest 5/5
Gamesradar 5/5
TheMirror 5/5
Guardian 5/5
Telegraph 5/5
Gameblog 5/5
CheatCodeCentral 5/5
Vis hele sitatet...
Damn...

Noen som vet hvor man får det billig?
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Damn...

Noen som vet hvor man får det billig?
Vis hele sitatet...
Billigste jeg fant. Link
Går det an og få spillet til pc??
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Går det an og få spillet til pc??
Vis hele sitatet...
Nei. Det er PS3 ekslusivt.
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Går det an og få spillet til pc??
Vis hele sitatet...
Det er eksklusivt til PS3. Trolig vil det slippes på andre konsoller etter seks måneder.
Sitat av prenix Vis innlegg
Det er eksklusivt til PS3. Trolig vil det slippes på andre konsoller etter seks måneder.
Vis hele sitatet...
Neppe, har du sett Uncharted til PC?
Sitat av prenix Vis innlegg
Det er eksklusivt til PS3. Trolig vil det slippes på andre konsoller etter seks måneder.
Vis hele sitatet...
Naughty Dog er Sony sitt eget studio, det skjer ikke at det kommer til andre plattformer, det blir som om Halo skulle kommet på Playstation og WiiU, eller Mario og Zelda på Xbox og Playstation. Så nei, det er ikke på andre konsoller om seks måneder...
Hvor får jeg kjøpt biligst playstation 3? fikk veldig lyst på dette spillet nå
Sitat av hypernuke Vis innlegg
Hvor får jeg kjøpt biligst playstation 3? fikk veldig lyst på dette spillet nå
Vis hele sitatet...
Elkjøp har en pakkeløsning med PS3 500gb og "Last Of Us" til 2495 kr. Du får det ikke stort rimeligere enn dette, med mindre du går for en PS3 med 12gb flashminne, noe jeg ikke vil anbefale. Komplett selger forøvrig PS3 med 1TB lagringskapasitet. Den koster 2689 kr dersom du inkluderer spillet.