Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 998
Har hørt noe greier om at når man ser hengende sko i lyktestolper, ledninger etc. så er det ankommet speed? er dette pure bull eller er det noe i det?? og hvordan får man ned skoene om de henger på en snor og dingler 5-6 meter over bakken?
Vi har en tråd om det her. Tviler på at det betyr noe som helst egentlig. Har lagt merke til at jeg ser det oftere og oftere i nabolaget. Bor ved en barneskole. Skoene som henger der er av størrelse "små"
Denne tradisjonen du snakker om har varierende mening ulike steder i verden (og landet). Noen steder skal det bety at det er pepper å få kjøpe i området, noen steder betyr det at en kamerat har blitt drept rundt stedet hvor skoene henger og noen steder er det drittunger som gjør det på pur faen. Sjansen er stor for at sistnevnte er det vanligste her til lands.
Så dette i nærheten av der jeg bor når jeg tok bussen til skolen en dag

Husker jeg så en dokumentar der gjengmedlemmer som hadde blitt drept,
ble markert på denne måten, så tenkte det sikkert bare var noe fjortiss greier

Men når jeg leser her at det kan bety at speed er ankommet er det interresant!

For jeg har hørt om folk som har begynt å selge makka i akkurat samme område...

Så det kan være noe i det