Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 933
Har en ungdommstraff på 1,6 år ,har gjenomført hvertfall 4 mnd men tror ungdomstraffen ryker siden eg flyttet fra avrusing å ruser meg lurte på om eg har mulighet til å få fotlenke istedenfor fengsel føler at eg isje kommer til å klare d psykisk der
Da må jeg nok skuffe deg med og si nei.
Er en god del vilkår du må oppfylle for og få fotlenke og utfra det du skriver er du langt unna.

Mitt tips er og dra tilbake på avrusing og fullføre straffen der. Ellers så må du sone i en koselig arbeidsleir og snekkre og stable ved i 1 år.
Ute etter 7/8mnd. Og tru meg de finner deg om de vil.
Kan også evt ringe politistasjonen og spørre om det er noen warrent på deg per d.d.

Og fengsel er ikke så ille som du trur. De tankene om at du ikke klarer det er bare frykt for det ukjente. Og det er normalt.

Fengsel er enkelt og greit kun rutiner. Etter 14 dager så er du proff.
Opp 0700
Mat 0730
Jobb 0800-1600
Lunsj 1100-1200
Fri 16-2200
2200 legging og telling.
Samme hver dag
Sist endret av stangut; 30. april 2019 kl. 05:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jaja føe håpe d ordner seg takk for svar✌��
Ja, norsk lavrisiko er rettfrem og enkelt, tør nesten og garantere enerom også