Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3896
Halla.
Ser etter et mmo for min bedritene pc. Har i det siste spilt endel Legacy WoW (TBC) men har gått litt lei. Vurderer DAoC, men synst det ser ut som et takras. Noen tips eller idéer?
Hvor bedriten er pc'en din?
Spilte selv Forsaken World en periode på en shitty pc, helt okei spill imo.
Det er ganske gammelt så har lave spec-needs. Ikke så himla mange spillere lenger, men nok til at det er humor
Sist endret av moret; 21. februar 2018 kl. 17:59.
"Øko-Terrorist"
Damn.. DAoC.. vekker minner gitt. Helt fantastisk spill som jeg spilte siden release i 2001 frem til 2006ish. Var ganske revolusjonerende når det kom ut, spilte med alt fra folk på min egen alder til ei Brasiliansk dame på 70+(jeg bruker fortsatt en oppskrift jeg fikk av henne mot forkjølelse). Det var på den tiden helt ufattelig å være involvert i de slagene jeg var med i, hundrevis av spillere som gjerne brukte flere døgn i strekk på å ta borger med katapulter, ballistaer, trebucheter, assassiner som snek seg opp muren og kverka buefolk, følelsen når du endelig slår igjennom hovedporten med rambukken mens det ligger strødd med lik rundt... ack.. gode minner ja. Reaktiverte kontoen min for noen år siden og var desverre heller dødt på server (US Server Morgan LeFay, Midgard)
Sist endret av tr80r; 21. februar 2018 kl. 18:08.
Obskur's Avatar
Trådstarter
18 2
3.41 GHz
4GB RAM
AMD Radeon HD 5700 Series

Såg jo litt kult ut Forsaken World da, men litt population er jo en fordel.
DAoC var sykt i 2001 ja, litt mer usikker på det i 2018.
"Øko-Terrorist"
Spiller fortsatt EvE Online nå og da, kan fortsatt spilles helt ok på eldre gaming pc'er dog ikke på maks settings. Gratis å prøve med en Alpha konto. Eldre spill(2003) men fortsatt hyppige expansions og patcher samt stort aktivt community.
Sist endret av tr80r; 21. februar 2018 kl. 20:46.
Sitat av moret Vis innlegg
Hvor bedriten er pc'en din?
Spilte selv Forsaken World en periode på en shitty pc, helt okei spill imo.
Det er ganske gammelt så har lave spec-needs. Ikke så himla mange spillere lenger, men nok til at det er humor
Vis hele sitatet...
googla nettopp forsaken world! ser ut som et veldig bra online spill!
Sitat av tr80r Vis innlegg
Damn.. DAoC.. vekker minner gitt. Helt fantastisk spill som jeg spilte siden release i 2001 frem til 2006ish. Var ganske revolusjonerende når det kom ut, spilte med alt fra folk på min egen alder til ei Brasiliansk dame på 70+(jeg bruker fortsatt en oppskrift jeg fikk av henne mot forkjølelse). Det var på den tiden helt ufattelig å være involvert i de slagene jeg var med i, hundrevis av spillere som gjerne brukte flere døgn i strekk på å ta borger med katapulter, ballistaer, trebucheter, assassiner som snek seg opp muren og kverka buefolk, følelsen når du endelig slår igjennom hovedporten med rambukken mens det ligger strødd med lik rundt... ack.. gode minner ja. Reaktiverte kontoen min for noen år siden og var desverre heller dødt på server (US Server Morgan LeFay, Midgard)
Vis hele sitatet...
DAoC var vel å rekne som ein forløper og inspirasjon til utviklinga av World of Warcraft. Gode spel eg har (alt for) mange timar ingame i, begge to

Eg vil gjerne høyre oppskrifta mot forkjøling du fekk frå denna brazilianske bestemora
"Øko-Terrorist"
Sitat av murphs Vis innlegg
Eg vil gjerne høyre oppskrifta mot forkjøling du fekk frå denna brazilianske bestemora
Vis hele sitatet...

halvannen kopp vann i en liten gryte, rasp oppi skallet av en appelsin og en finger med ingefær, knus en hvitløksbåt oppi, og la småputre 3-4 minutter, sil over i en kopp og tilsett honning etter smak.
Sitat av tr80r Vis innlegg
... knus en hvitløksbåt oppi...
Vis hele sitatet...
Oi, potente saker dette, takk for oppskrift
▼ ... over en uke senere ... ▼
Pirate Galaxy om du er glad i grinding og en hau med repetive greierog achivements. Tøff story line.
Old School Runescape
http://oldschool.runescape.com/a=717...661.1499741391

The Lord of the Rings Online
http://www.lotro.com/en

Tror ingen av disse spillene krever mye fra en pc.
Sist endret av Doktor Hodebry; 6. mars 2018 kl. 08:17.
Tibia finnes også fortsatt
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anarchy Online, kan kjøres på gamle skole pcer t.o.m
Stronghold Kingdoms
▼ ... over en uke senere ... ▼
Obskur's Avatar
Trådstarter
18 2
skal sjekkes ut! sitter fortsatt på https://www.warmane.com/ (outland) blizzard kan ikke røre serveren av en eller annen grunn