Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3873
http://www.ecstacy-stuff.com/

noen som har kjøpt noe derifra? bra, eller? funker det?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
vel.. herbal er en gråsone.. noen ganger funker det, og noen ganger funker det ei..

første gangen jeg tok H.E. syntes jeg at det kicket noe helt vanvittig. jeg tok en ussel liten ampull, uten noe bismak ellernoe, og danset derpå 9 timer i strekk.. uten å bli mer sliten enn at jeg gjerne kunne fortsatt en 4-5 timer til.. om jeg fikk noen "rus" av det vet jeg ikke, men jeg kan ikek huske å ha merket noe særlig, men nå er jo H.E. ikke et rusmiddel da, men mer en herlig koktail av ymse oppkvikkende middler som koffein, guarana og lignende
jeg tror jeg brukte disse ampullene ved en annen anledning.. husker ikke helt.. men dem funka for meg ihvertfall

jeg har også prøvd noe man kaller "Liquid E". Som basicly bare er den samme dritten, bare det at den er i flytende form. Jeg tok og gulpa innpå en kvart flaske med faenskapet før en større sammenkomst.. (50.000 ++) men merket ingenting på uthodlenheten. derimot ble jeg dårlig, til den grad at jeg måtte avlegge doktor dyregod ett besøk, men jeg skal ikke linke det direkte til den flasken, da det bare kan ha vært den siste dråpen i et beger som holdt på å renne over (Masse stress, M.S. og Liquid E er tydligvis bad combo).. ihvertfall så funka det ikek på meg

Jeg har i tillegg hatt gleden av å få prøve Liquid C.. som basicly skal emulere effekten til Speed. Denne funka ikke på meg eller min medsammensvorne i det hele tatt, og jeg kan ikke si at jeg kan anbefale den i det hele tatt.
Vi "importerte" endel av disse flaskene til Noreg da vi dro hjem fra gromplassen vi var på, og min medsammensvorne har ved flere anledninger gulpa nedpå disse Liquid-greiene.. men han har ikke kunnet rapportere noen positiv effekt enda..

Men som sagt.. ampullene funka.. liquid funka ei..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvor mye blir det i porto for å sende en pakke fra statene til nørge da? Tar det ukesvis?
Druid's Fantasy, Hydrobuds og sånn ser kult ut da...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Originalt postet av plumRad
Hvor mye blir det i porto for å sende en pakke fra statene til nørge da? Tar det ukesvis?
Druid's Fantasy, Hydrobuds og sånn ser kult ut da...
Vis hele sitatet...
Lurer på det samme,noen som kan svare?
Nso: Hvor fikk du tak i H.E?

Ac|d
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
har vært i amsterdam ett par ganger.. kjøpt masse der nede.