Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2199
Better than thou.
Noen som vet hvor jeg kan downloade bios'er? Trenger ny for å upgrade til Win 2000.. HAr prøvd award de som lagde min bios, men der er det bare sånn bestilling og det koster penger og sånt (tror jeg da, sjekka ikke helt igjennom) Men det er ingen url om download etc. noen som vet hvor man kan får tak i bioser fra andre selskaper og elleR?

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
hvis du vet hvem som har laget hovedkortet, er det bare å gå på siden deres, så finner du det der.

men hvis du ikke vet det...så har du et lite problem...

------------------
"May the source be with you"
Better than thou.
Trådstarter
Har egentlig ikke noe med det å gjøre, mer med hvem som har laget biosen.. VIA har laget hovedkortet, men det står ikke hvilken model det er.

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
neida...VIA er ikke noen hovedkortprodusent.
VIA er bare navnet på chipsettet på hovedkortet. akkurat som BX, Intel i870 (eller hva det nå heter), HPT 370 og flere... http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif

------------------
"May the source be with you"

[This message has been edited by tHaZ (edited 21 January 2001).]
Better than thou.
Trådstarter
Ok men i manualen til hovedkortet står det ikke hvilket merke det er(!!) Men jeg har sendt info til award, alle nummerene så jeg skulle få mail fra dem hvertfall..

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
Hva slags PC har du? Hjemmesnekra?
Når du booter PC'en, så står det helt i begynnelsen (pause er en fin knapp...) hvilket hovedkort du har....

------------------
Jeg er ikke så spesiell
Better than thou.
Trådstarter
Ja jeg vet om pause knappen, men det står ikke noe om hvilket HK jeg har der. Nei jeg har ikke hjemmesnekkra for da ville jeg vel visst hvilket kort jeg hadde! Det er en Targa PowerLine, men jeg finner ikke noen nettside for targa(!!)

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
Meget grundig undersøkt av deg. Et lite søk og første URL som dukka opp var:

Targas hjemmeside

Der ligger det info om hovedkort og alt mulig om diverse Powerline modeller http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif

------------------
Jeg er ikke så spesiell
Better than thou.
Trådstarter
Ok Takker!
Brukte kvasir, vet ikke om det var den du brukte, men jeg fikk ikke opp noe! Prøvde targa.com net eu org au de osv. osv.

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."

[This message has been edited by Carlo (edited 23 January 2001).]
hmmm kvasir duger BARE (og ikke alltid til det en gang) til super norske sol hjemme sider.... skal du få et orntli søk må du bruke www.yahoo.com eller www.altavista.com
eller noen av de andre store..
Kvasir er ikke noen god søkemotor synes jeg http://www.iblis.nu/ubb/frown.gif

Men start sin synes jeg var ganske bra....

------------------
wwwking
the king of World Wide Web
-and the lord of SMSVitser