Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3110
Er det noen som vet hvordan man bygger best mulig graffitivegg i hagen? Noen tips?
Leca blokker kan man sikkert få tak i billig en plass, på de kan man klistre sånne tynne betongplater. Vil funke utmerket det.
Lag en ramme av noen lange pinner/lister som du trekker et stort hvitt laken rundt. Enkelt og greit!
Sitat av Nakkeskot Vis innlegg
Lag en ramme av noen lange pinner/lister som du trekker et stort hvitt laken rundt. Enkelt og greit!
Vis hele sitatet...
Laken er da vel ikke optimalt å male på?
Jeg brukte vel sponplater. Grunnet over med vanlig tremaling før jeg brukte de, funket fint. Pris var vel rundt 100kr for 1,5mx1m tror jeg.
Sist endret av Pagliacci; 22. april 2013 kl. 22:41.
Trådstarter
5 0
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Jeg brukte vel sponplater. Grunnet over med vanlig tremaling før jeg brukte de, funket fint. Pris var vel rundt 100kr for 1,5mx1m tror jeg.
Vis hele sitatet...
Blir ikke disse ødelagt av rein? Den skal altså stå i hagen Men takk for svar!
Sitat av Sjøulken Vis innlegg
Blir ikke disse ødelagt av rein? Den skal altså stå i hagen Men takk for svar!
Vis hele sitatet...
Meh. Etter nok lag med spraymaling skal det mer til enn noen dråper regn for å ødelegge disse
Sitat av Sjøulken Vis innlegg
Blir ikke disse ødelagt av rein? Den skal altså stå i hagen Men takk for svar!
Vis hele sitatet...
Bruker du giftig nok maling holder nok reinen seg unna, da den ofte lukter ganske vondt.

Om du mente regn, så vil en grei grunning hindre at regnet suges inn.
Impregnerte sponplater?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Flisespikker
32 7
Pleier jo å være graffittivegger på div. festivaler. de er jo som regel laget av sponplater ? Greit nok at de bare står der i et par dager, men jeg tenker at de burde tåle en skur. Som sagt tidligere, en god grunning hindrer vannet i å trekke inn i platene.

En annen ting er jo at det er myye lettere å bygge en vegg av sponplater enn av leca?