Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  177 48999
De gjengene som er farlige her i Norge er Mc gjengene og A gjengen og B gjengen. Resten av "gjengene" er bare wannabes. Hvis jeg ser en wannabe gjeng, da smiler jeg til de og si: "Jeg er så glad i dere" og kysser dem i kinnet.

PS: Har funnet eieren for 13 tattoo som startet rykte om MS 13 på FB. Hvis dere er interessert å se han. Han holder ikke FB skjult, så den er åpen for alle. Send meg en PM for FB hans
haha, det heter ikke noe A-gjeng eller B-gjeng . det er media oppspinn !

er ikke noe og frykte når det gjelder gjenger . så lenge du ikke kriter og slenger med leppa osv.
Det fins A og B gjengen i Oslo det kan du ikke nekte for. Om du tror at de er bare wannabes? Tro om igjen. De dreper hverandre, ellers så driver de hard kriminalitet som dealing, torpedo, vold og forskjellige ting. Ser at du bor i Harstad så derfor du tror A og B gjengen er pusekatter som de lokale wannabes gjengene på Hardstad. Søk på A og B gjengen på google.
jeg bor på HEISTAD ! laaaaaaaangt unna noe harstad . bor ikke mer enn en time eller 2 unna oslo og kjenner folk som henger der en del og er noe inne i miljøet. de har ikke noe typiske navn som A-gjengen eller B-gjengen , samme som gulset og gjemsø gjengen som PD og TA skriver om . de er ikke noe Gjemsø eller Gulset gjeng. de er bare en vennegjeng . ikke noe bloods eller crips med tegn og grafitti og det surret der. A og B gjengen er bare et navn media har funnet på . tror du "R" brødrene ("a-gjengen") og albanerne/pakistanske ("b-gjengen") kaller seg noe som A-"gjengen" og B-"gjengen" ?
Sist endret av NosNils; 27. april 2011 kl. 23:05.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
De med MS tattooeringer på gata i Norge er drittunger som leker gangstere.

Ingen grunn til bekymring.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hørte en gang en historie om en fyr som hadde vært i EL salvador med disse MS13 tatoveringene der nede.
Da hadde en orginal kommet bort til han vist han en film av en rival gjeng baby som ble kastet til de blodtørstige bikkjene de har ståendes i "mara land", han fikk heldigvis en tidsfrist på seg ellers hadde han selv blitt drept og gitt til bikkjene, det er mange orginale som er fult klar over det som skjer her i Norge rundt det der å det får fler av dem til og ville dra opp hit og rydde opp siden dem blir hengt ut som en gjeng dritt unger her oppe.
Greit nok det er mange nok av dem jeg ikke ville lekt med selv her i Norge men om de ekte maraene kommer opp hit for og sette en stoppe for det som fåregår her så blir draps statistikken 3 dobla på en uke er jeg nesten sikker på.
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av JoyToy Vis innlegg
Hørte en gang en historie om en fyr som hadde vært i EL salvador med disse MS13 tatoveringene der nede.
Da hadde en orginal kommet bort til han vist han en film av en rival gjeng baby som ble kastet til de blodtørstige bikkjene de har ståendes i "mara land", han fikk heldigvis en tidsfrist på seg ellers hadde han selv blitt drept og gitt til bikkjene, det er mange orginale som er fult klar over det som skjer her i Norge rundt det der å det får fler av dem til og ville dra opp hit og rydde opp siden dem blir hengt ut som en gjeng dritt unger her oppe.
Greit nok det er mange nok av dem jeg ikke ville lekt med selv her i Norge men om de ekte maraene kommer opp hit for og sette en stoppe for det som fåregår her så blir draps statistikken 3 dobla på en uke er jeg nesten sikker på.
Vis hele sitatet...
Haha, hvilken verden lever enkelte av dere her inne i? "Ey loco, lets go to freakin' cold Norway and bust some caps in these fools, eh?". Haha, dream on.

Er så ufattelig mye synsing og latterlige "rykter" og "historier" om gjenger både internasjonalt og ikke minst lokalt her i Norge. Selvfølgelig har vi våre "gjenger" her i vårt land, men så lenge (ser at dette er nevnt før, men uansett) du ikke har kontakt med kriminelle miljøer generelt så er det ikke noe å tenke på. Dersom du derimot involverer deg i disse miljøene og f.eks går på en smell på krita hos de "feile folka" - da får du kanskje problemer.

Men er ikke akkurat sånn at våre kjære MC og andre gjenger kjører rundt med pistol i bukselinningen og skyter deg hvis du peker fing! Get real, loco, eh? Haha..

Kom dere vekk fra skjermen og ut døren - da ser du at du bor i Norge og vips, no problemos, hombre!
Sist endret av bleh; 11. juli 2011 kl. 14:16.
Sitat av JoyToy Vis innlegg
Hørte en gang en historie om en fyr som hadde vært i EL salvador med disse MS13 tatoveringene der nede.
Da hadde en orginal kommet bort til han vist han en film av en rival gjeng baby som ble kastet til de blodtørstige bikkjene de har ståendes i "mara land", han fikk heldigvis en tidsfrist på seg ellers hadde han selv blitt drept og gitt til bikkjene, det er mange orginale som er fult klar over det som skjer her i Norge rundt det der å det får fler av dem til og ville dra opp hit og rydde opp siden dem blir hengt ut som en gjeng dritt unger her oppe.
Vis hele sitatet...
Tror ikkje en eneste "original" noensinne har hørt om Norge.

Ellers så var det jo flaks at han fikk en tidsfrist på seg da, noe annet ville jo vært litt kjipt av de lizzom..

---En helt utrolig troverdig historie forresten.
Fra wikipedia:

"I Norge [rediger]

Politiet i Norge har oversikt over cirka 40 navngitte personer i Norge, som kopiererer innvielsesritualer, handlinger og talemåten til MS-13 fra USA. Alle medlemmene er i alderen 13 til 18 år, men noen få av dem er også litt eldre, hovedsaklig tidlig i 20-årene.[1]
Noen av dem har langt kriminelt rulleblad, mens andre ikke har gjort seg kjent for politiet fra tidligere. Det er ikke blitt bekreftet eller sannsynliggjort at medlemmene av MS-13 i Norge har noen direkte forbindelse eller kontakt med medlemmene av grupperingen i USA eller andre europeiske land."
La Mara Salvatrucha - gjengen ble stiftet i USA av folk fra El Salvador, ikke fra Argentina som noen sa.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Vært der selv, tror personlig det bare er jug!
Men stussa når jeg kom inn der, masse drittunger som satt der og den latinske rappen gikk for fult på stereoen!

Men, om MS13 hadde etablert seg i Norge hadde dem gjort det på måte så ingen av oss viste om det!
Vis hele sitatet...
Det er i allefall jævlig mye shady greier som skjer i den sjappa. Kjenner en som begynte som lærling der, men slutta fort når h*n fant ut hvordan det foregikk der.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Jeg kan også starte tattosjappe og torturere smådealere på bakrommet. Gjør meg ikke til Ms-13 av den grunn
Merkelig at ikke denne tråden har fått med seg at 35åringen som vanker med barn og lurer dem til å tro de er gjengkriminelle faktisk har blitt skutt. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10086325
Sitat av bajjaz Vis innlegg
Merkelig at ikke denne tråden har fått med seg at 35åringen som vanker med barn og lurer dem til å tro de er gjengkriminelle faktisk har blitt skutt. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10086325
Vis hele sitatet...
har du lest artikkelen?

- Jeg er et tilfeldig offer som rammes fordi helsevesenet har sviktet, mener Palacios.

- Denne mannen skulle ha fått hjelp for lenge siden. Jeg har selv overhørt flere telefonsamtaler hvor han har bønnfalt legene om å bli innlagt, forteller Palacios.

35-åringen er avhørt av politiet, og opplyste da at han ikke ønsker å anmelde gjerningsmannen eller kreve erstatning for pekefingeren som er tapt for alltid.

- Jeg har selv vært vitne til at han ikke har fått hjelp for sine psykiske problemer. Denne mannen trenger behandling, ikke fengsel, sier Luis Palacios
Vis hele sitatet...
han var et tilfeldig offer, han sa det selv. det har ingenting med ms13 å gjøre elns.

uansett, ms13 i norge er en latino ungdomsklubb elns.
Kanskje ikke helt on-topic, men her en linken til en dokumentar om MS-13

http://www.putlocker.com/file/1A13C817B1C78540#

Kanskje den er posta her før? Orka ikke leste igjennom 9 sider for å finne det ut.
Sist endret av CelphCrowned; 15. juli 2011 kl. 21:40.
Så en svær latino med ms13 i nakken her om dagen, han så ut som the real deal, dette var i oslo.
Tviler på at Norge er et land det er noe vits å etablere seg i for en sånn gjeng. Norge er en endestasjon for dophandel og slike gjenger foretrekker heller knutepunkter, tror københavn er mer utsatt.
Sist endret av Cheese; 16. juli 2011 kl. 00:13.
Gadd ikke lese gjennom hele denne tråden så vet ikke hva som har blitt nevnt.
Har skal dere i allefall få vite hva jeg har hørt.

MS 13 ble startet opp av personer som har blitt medlem i hjemlandene sine i sør amerika.
Disse personen blir tilknytte tattoo 13 i karl johan. Flere av dem vet jeg har vært mer med svært alvorlig kriminalitet.


For en stund siden begynnte det å blomstre av MS 13 tattoveringer.
Ungdom ifra 13-19 år. Skal være snakk om opp imot 50-100stk.
Kjenner to som var med. 2 på 18år. Han ene angrer veldig på at han ble med. Han fortalte at han liksom bare ble hekta på hele miljøet og tattooveringene. Han har stor MS13 på halsen som han har tattovert over, nr 2 har helt lik tatooveringen, men han har ikke tattovert over, men går med genser som har hels selv i solsteiken.
Begge er 100% norsk.


Hva som var planen vet ikke jeg, men når det er snakk om at nesten alle uansett rase og alder kan bli med imot å bli banka i 13 sec eller hvordan det var. Får meg til å tenke at dem ønsker å lage et gjeng grunnlag som ligger der som plusser opp og blir farlig noen år fram i tid.
Sist endret av DrPerception; 16. juli 2011 kl. 03:52.
Trodde du måtte drepe noen som innvielse jeg, sånn er det flere steder i USA hvertfall.
At to norske folk tattoverer ms13 på halsen er det dummeste jeg har hørt, man bor i verdens beste land og vil være som stakkarne i L.A...
Sitat av Cheese Vis innlegg
Trodde du måtte drepe noen som innvielse jeg, sånn er det flere steder i USA hvertfall.
At to norske folk tattoverer ms13 på halsen er det dummeste jeg har hørt, man bor i verdens beste land og vil være som stakkarne i L.A...
Vis hele sitatet...
Som tidligere nevnt så ga jeg ut linken til en full dokumentar om MS-13.
For å bli med i MS-13 trenger du ikke nødvendigvis å drepe noen for å bli inviet, men må gå igjennom 13sec med juling. Når du først er med der, så er du med hele livet. Forlater du, fjerner tatoveringer, svekker gjengen osv. blir du drept (ifølge dem selv)

Alle som er interissert til å vite mer om gjenger\ ms-13 spessielt, burde se på denne dokumentaren:
http://www.putlocker.com/file/1A13C817B1C78540#
Sist endret av CelphCrowned; 16. juli 2011 kl. 14:49.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Gadd ikke lese gjennom hele denne tråden så vet ikke hva som har blitt nevnt.
Vis hele sitatet...
Det er det ingen andre som gjør heller, så det du sier har allerede blitt nevnt ca 27 ganger.
Er jo bare idiotisk og tattovere bevis på seg selv tho.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Denne tråden er full av svar fra folk som utaler seg om et tema de har null innsikt i.
Tråden burde blitt slettet og startet på nytt.
Prøv å hold en høyere kvalitet standard på forumet ,det blir for dumt når "alle" hiver innlegg uten rot i virkligheten.
Sitat av Sverdslager Vis innlegg
Denne tråden er full av svar fra folk som utaler seg om et tema de har null innsikt i.
Tråden burde blitt slettet og startet på nytt.
Prøv å hold en høyere kvalitet standard på forumet ,det blir for dumt når "alle" hiver innlegg uten rot i virkligheten.
Vis hele sitatet...
Nå vet vi såpass at Navn Navnesen er wannabe holmlia gangster som kjøpte opp halvparten av flava i oslo og driver nå med tatto 13, han har også videor på youtube og han er/var venn med han norske torpedoen som drepte faiza ellerno. Men uansett han adda til no navn for å høres litt mer fari ut lol

Hver er vidoen btw

http://www.youtube.com/watch?v=3dubl...eature=related
Sist endret av meitemark; 4. september 2018 kl. 19:31. Grunn: fjerning av navn
De drittungene nedi sentrum som kaller seg m13 prøvde og rane meg for en tid tilbake,var til og med en etnisk nordmann med i "gjengen".Latterlige folk.
Sitat av Srbija Vis innlegg
Vis hele sitatet...
wow, ble så flau, haha.

noen som vet hvor gammel han er? han virker egentlig litt for gammel til å leke vato latino loco gangsta lol.
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av Srbija Vis innlegg
Nå vet vi såpass at Navn Navnesen er wannabe holmlia gangster som kjøpte opp halvparten av flava i oslo og driver nå med tatto 13, han har også videor på youtube og han er/var venn med han norske torpedoen som drepte faiza ellerno. Men uansett han adda til no navn for å høres litt mer fari ut lol

Hver er vidoen btw

http://www.youtube.com/watch?v=3dubl...eature=related
Vis hele sitatet...
Ah, så det er den videoen Nyfløt var med i altså. Ufattelig flaut å se/høre på, haha.
Sist endret av meitemark; 4. september 2018 kl. 19:33.
Mara salvatrucha, opptakskrav er 13 sekunder med bank. Opererer i Sør-amerika og Usa, også litt rundt om i verden? Også MANGE wannabees
Man ser at den "pistolen" han holder har en rundt dings på magasinet, dvs for co2 patron

EDIT: Også værste videoen jeg har sett
Sist endret av Bundy; 13. september 2011 kl. 11:16.