Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1692
Hei. Har kommet over en eske med noen gamle tabletter med med muskelavslappende og angstdempende egenskaper.

Finner fint lite informasjon om dette virkestoffet på nettet. Ble trukket tilbake i 1996 grunnet bivirkninger i Norge og mange andre land. Noen som har prøvd dette? Er nysgjerrig på å prøve for å teste effekten.
Kan se ut som om den minner litt om Qualude.
Fant litt info her: https://www.drugbank.ca/drugs/DB01178

Ville imidlertid vært forsiktig med bruk av så gamle medisiner, hvordan har de blitt lagret?
Takk for svar. De har forsåvidt blitt lagret i originalforpakning i et skap i over 20 år.

Tenker å innta i kveld, da jeg er ganske nysgjerrig på hvordan disse fungerer.
Mener å ha lest et sted at medisiner mister effekt over tid ved lagring - hvor kjapt det går avhenger av temp og lys. Tørt i et skap burde jo være ok

Er dette Lobac Natt? I så fall inneholder de også barbiturater (amobarbital) som gjør det mer intressant.

De ble trukket pga (veldig sjelden) bivirkning som kan føre til Lyells syndrom: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16015071

De tar hardt på levern, så ikke bland med alkohol. Og ikke ta for mange på en gang.

Hvor mange har du?
En tablett inneholder 450mg Paracetamol og 100mg Chlormezanone.
Har noen brett med disse.

Ingen barbiturater som innhold dessverre.

Kan komme med en oppdatering på hvordan effekten er i kveld. #gledermeg
Sist endret av Klometiazol; 23. juli 2019 kl. 18:04.
Ser frem til oppdateringen. Og vær forsiktig
Jepp ��

Tok 1 stk kl 1900, 1 stk kl 2020 og 1 stk kl 2120 . De ble inntatt på tom mage med et glass vann.

Klart merkbar effekt. Ble meget avslappet og litt mer snakkesalig og trøtt. Potent angstdempende effekt.

Vil også nevne at hastigheten jeg snakker i har blitt litt tregere. Føler en generell ro i kroppen.

Konklusjonen er at dette er en potent medisin med stort ruspotensiale.

Dette skal nok gjentas.
Sist endret av Klometiazol; 23. juli 2019 kl. 22:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Diamondlamp Vis innlegg
Jepp ��

Tok 1 stk kl 1900, 1 stk kl 2020 og 1 stk kl 2120 . De ble inntatt på tom mage med et glass vann.

Klart merkbar effekt. Ble meget avslappet og litt mer snakkesalig og trøtt. Potent angstdempende effekt.

Vil også nevne at hastigheten jeg snakker i har blitt litt tregere. Føler en generell ro i kroppen.

Konklusjonen er at dette er en potent medisin med stort ruspotensiale.

Dette skal nok gjentas.
Vis hele sitatet...
Takk for oppdateringen. Ser ut som om denne da kan mine om Qualude, som det sto i en av Wiki-ene?

Kos deg utover kvelden