Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1174
Okei, dette kan bli vansklig å forkare.. MEN, jeg trykte på høretasten over et av bildene å chattboksen, for å se om det gikk ann å skjule dette bildet når h*n var pålogget.. Og jeg fant noe allà det.. MEN det som skjedde var at jeg fikk skjult alle bildene, og samtidig alle profilbildene på alle profilene på facebook..

Så jeg trenger hjelp, hvordan får jeg disse chatt bildene og profilbildene tilbake der de skal være?

Takk for alle svar!
Du blokkerte sannsynligvis bildene via nettleseren. Jeg gjetter på at du enten bruke Firefox eller Opera?
Sist endret av meitemark; 26. mai 2011 kl. 00:44.
Norskehesten
Alden's Avatar
verktøy - innstillinger - innhold- last inn bilder automatisk (unntak) - trykk på den linken som er ført opp under - fjern nettsted
Trådstarter
12 3
Turbolego:

Det var nesten sånn jeg gjorde, bare at jeg trykte på bildet og da kom det alternativer opp (like som det gjør hvis man bare høyreklikker..), også trykte jeg på det ene alternativet, og bildene forsvant..

Meitemark:

Jeg bruker Firefox..

Alden:

Tusen tusen takk! Skjønte det ikke med en gang, men jeg fikk det til! Alle bildene osv er tilbake
Har du AdBlock Plus?

Hvis du har det, vil du få alternativet "Block image" når du høyreklikker på bilder...



(alternativet helt nederst)

fuck it,jeg antar at du har adblock plus…
Jeg testet å blokkere og un-blokkere alle facebook-bildene, ved å bare høyreklikke og blokkere étt bilde, jeg fikk samme "symptom" som du beskrev, så jeg poster derfor en liten guide for hvordan man un-blokkerer:

1. gå til facebook, og trykk på knappen "ABP" og velg "Open blockable items...



2. Høyreklikk på en rød linje og un-block
Hvordan fikk du svart nff
Han har endret dette i innstillinger