Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 616
Jeg vurderer nå å gå til innkjøp av en ny datamaskin og vil gjerne vite om det finnes rimeligere men like gode ting i forhold til hva jeg har valgt.

Handlevognslista ligger lenger nede i denn tråden.

Tusen takk på forhånd til dem som kan hjelpe meg
Sist endret av blogo; 2. september 2002 kl. 15:35.
Better than thou.
<supertotalthalveisofftopic>
Skal du selge mac'en?
</supertotalthalveisofftopic>
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Det hadde vel vært kjekt med et par strømkabler, man vet aldri. Ikke noe galt i å ha noen liggende og.
Ville kanskje valgt et annet hovedkort, har selv asus a7v333 raid og det funker strålendes.
Kabinettet er av et merke jeg aldri før har hørt om, og det var veldig billig. Det kan jo så klart være bra for det...
Selv ville jeg valgt en større skjerm. Du får 19" skjerm med grei nok kvalitet for omtrent samme pris. F.eks Hansol 19" CRT 920D fra komplett til 2400 eller Hyundai Q910 til 2600 fra databutikken. Tror ikke LG'en har bedre bildekvalitet enn de.
Minnet du har valgt er såkalt no-name. Du kan være heldig å få noe bra, eller du kan få noe elendig.

afendrak: strømkabler følger nesten alltid med kabinett og monitor.
Opprinnelig postet av Carlo
<supertotalthalveisofftopic>
Skal du selge mac'en?
</supertotalthalveisofftopic>
Vis hele sitatet...
Nei, selvfølgelig ikke

Det er bare en spille-pc
Jeg har en liten anelse om at eple- er lei av å låne andre sine pc`er på lan
Det og battlefield 1942
Nå har jeg følgt noen av rådene deres, noe som har ført til at maskinen har blitt dyrere.

Her er en oppdatert liste.

På komplett.no har jeg valgt:
http://home.no.net/toretors/Bilde-2.jpg

På databutikken.no har jeg valgt:
http://home.no.net/toretors/Bilde-3.jpg


Håper noen kan få denne ned i pris
Better than thou.
Du vil trenge en PSU til kabinettet siden det ikke følger med. Jeg personlig ville gått for et annet kabinett av billigere merke..
Hva med et GeForce 4 ti200 skjermkort? 128 mb.


www.microplex.no

Fete kabinett til billig penge.. de fleste til 600,-.
Opprinnelig postet av Angry Clown
Hva med et GeForce 4 ti200 skjermkort? 128 mb.
Vis hele sitatet...
eh?