Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1827
Hallo

Jeg lurer på om det er mulig og ta opp når man spiller ps3?
Må man kjøpe noe, eller er det andre måter og gjøre det på?

Eller få overført reprisene ifra Black Obs inn på PC?

Takk for svar
black ops tar vel vare på en måned med spilling fra multiplayer, ligger under theater på multi player menyen
Sitat av eraser_x Vis innlegg
black ops tar vel vare på en måned med spilling fra multiplayer, ligger under theater på multi player menyen
Vis hele sitatet...
Det tror ikke jeg. Jeg har fortsatt mitt første theater mode klipp.
Sist endret av Xernox; 31. august 2011 kl. 23:29.
Sitat av eraser_x Vis innlegg
black ops tar vel vare på en måned med spilling fra multiplayer, ligger under theater på multi player menyen
Vis hele sitatet...
Ja men hvordan får jeg filmene inn på PC?
Filme generelt fra PS3 krever en opptaksenhet. Jeg har hørt om at folk bruker disse canal digital PVR dekoderne til å ta opp, men hvis ikke ville jeg gått for "Capture cards" kalles dette, og jeg har hørt at Hauppage (?) er et godt merke. Dette kan jeg dog ikke bekrefte.
Hauppauge HD Pvr er ett populært capture card som tar opp PS3, Xbox osv i god kvalitet.
Du trenger en HD PVR, (iMoan nevner en), koster 2000 ellernoe, også kobler du den til pcen og videre til tv/ps3 og bruker ett video program på pcen til å lagre alt der. Tar stoooooor plass. Theater mode gir elendig kvalitet om du laster opp til youtube derfra.
Ja jeg skulle hatt en HD PVR, men den er så dyr