Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3179
Finnes det en Facebook applikasjon som viser deg hvem de siste som har vært innom profilen din er?

"5 siste besøkende" f.eks...

Hadde vært veldig greit og sett hvem som "spionerte" på meg
remulade: Det er imot reglene til Facebook å lage en slik app.

Men det finner de nok aldri ut hvis du bare lager en app som bare DU bruker

Mulig, men vanskelig hvis du ikke kan programmering.
Pokker:/

Hvorfor er egentlig det imot reglene? Du velger selv hvem som kan besøke profilen din, og dette er alle andre klar over også. Som regel har man kun venner på denne listen og da forstår jeg ikke hva som trenger å være så hemmelig. Nettby etc. opererer jo med en "Siste besøkende" funksjon. Synes dette er veldig greit, men enda kjekkere og se hvem av kompissene mine som tar turen på facey

Noen som kan utvikle applikasjoner her?
jeg er også ute etter en slik applikasjon, iom at jeg er veldig populær og vil se hvem som er mest innom av jentene og slikt
Sitat av remulade
Pokker:/

Hvorfor er egentlig det imot reglene?
Vis hele sitatet...
Pga det går under overvåkning sikkert.
Det jeg liker med facebook, alt man gjør blir ikke publisert.
Sitat av remulade
Nettby etc. opererer jo med en "Siste besøkende" funksjon.
Vis hele sitatet...
Så er jo da også Nettby og Facebook to ulike nettverk, med ulike mål. Nettby er utformenet for å gi muligheten til å "bli kjent" med nye mennesker, flørte og eksponere deg selv til Gud og hvermann. Facebook er et nettverk der du samler de vennene du allerede har, for å holde kontakten med disse.

Jeg var en gang innom en profil på Facebook som hadde en applikasjon som viste profilbildet til personen som sist var innom denne personens profil. Kanskje det kunne vært noe? Vet ikke hva denne applikasjonen heter tho.
Det finnes en slik applikasjon, men da må alle som besøker profilen din klikke på denne og godta det selv. Ergo, det er ikke mulig å gjøre noe slikt på Facebook med mindre de som selv spionerer på deg vil gi fra seg den informasjonen.
Sitat av Evelen2
Pga det går under overvåkning sikkert.
Det jeg liker med facebook, alt man gjør blir ikke publisert.
Vis hele sitatet...

Jeg føler at alt jeg gjør på facebook, blir publisert. Untatt private meldinger ofc.
loathsome, feil. Har selv blitt "fanget opp" av en slik applikasjon og måtte ikke trykke på noe. Personen som hadde applikasjonen har den ikke lenger, så kan være Facebook har fjernet den fordi den strider med reglene.
Sitat av Dvergen
Jeg føler at alt jeg gjør på facebook, blir publisert. Untatt private meldinger ofc.
Vis hele sitatet...
Alt du gjør som er offentlig ja.
Om du f.eks kommenterer et bilde så er det jo logisk at folk kan lese kommentaren din
Så kan ikke si jeg syns man blir får ublisert på facebook
Sitat av MuMFy
loathsome, feil. Har selv blitt "fanget opp" av en slik applikasjon og måtte ikke trykke på noe. Personen som hadde applikasjonen har den ikke lenger, så kan være Facebook har fjernet den fordi den strider med reglene.
Vis hele sitatet...
Da har du kanskje blitt "fanget opp" av den app'en som later_som_den_fanger_opp? Du så ditt eget bilde i personens applikasjon, vel, du er også den eneste som ser deg selv som sist besøkende - fordi alle ser seg selv
Ja, tenkte ikke helt over det når jeg svarte først.

Det er veldig sannsynlig at det er umulig å lage, fordi den som ser profilen må legge til app-en for at den skal få tillatelse til å se personlig data.

aka Loathsome har rett.
Sitat av sumoivar
Da har du kanskje blitt "fanget opp" av den app'en som later_som_den_fanger_opp? Du så ditt eget bilde i personens applikasjon, vel, du er også den eneste som ser deg selv som sist besøkende - fordi alle ser seg selv
Vis hele sitatet...
I stand corrected
Det fantes ihvertfall før. Man hadde en stor svart firkant hvor profilbildet til dem som hadde besøkt den aktuelle profilen dukket opp.

Så det på profilen til noen for en stund siden, men funker ikke navnet på app'en eller om den finnes enda.