Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 3061
Hei, jeg ble for kort tid siden banned på cod6 online på pc (steam).

Det jeg da lurer på er om det er steam kontoen eller ip'en min som er banned?
Hvis jeg da for eksempel kjøper spillet på nytt og innstallerer på en annen steam konto, vil det fungere fint da?

Takke for svar =)
HøyRisiko Psykopat
helt sikkert steam kontoen, ser ikkje no mening i å banne ip'en

Hvis dei hadde blokkert ip'en kunne du liksom bare gått på eit annet nett :P
Sist endret av OlaWaagen; 2. juli 2010 kl. 23:59.
kontoen 8-9-10
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du er bannet på steam, ikke IP, du kan kjøpe ny steam account, og cheate så mye du vil der, helt tl du blir bannet igjen though.
Trådstarter
12 0
thanx, jeg betaler nok 300 spenn for å få det igjen, men skal nok ikke cheate igjen.. Det som er litt kjipt er at de fleste andre gjør det, og det ødelegger litt
Sitat av aspecter Vis innlegg
thanx, jeg betaler nok 300 spenn for å få det igjen, men skal nok ikke cheate igjen.. Det som er litt kjipt er at de fleste andre gjør det, og det ødelegger litt
Vis hele sitatet...
Og derfor må du også cheate?
Trådstarter
12 0
ehmm, jeg hadde en venn på besøk som innstallerte det uten at jeg visste det, og i løpet av den dagen ble jeg banned, men men..
Sist endret av aspecter; 3. juli 2010 kl. 00:08.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Lag ny steam id.

Så kjøper du nytt mw2 (det gamle virker bare en gang per bruker)

Så kjøper du fraps : http://fraps.com/ og filmer alle cheatere.

Sender det til steam.

De banner brukerne og vi slipper og spille med hackere for de blir til slutt utryddet
Trådstarter
12 0
ja, det var en god ide
Sitat av sam500 Vis innlegg
Så kjøper du fraps : http://fraps.com/ og filmer alle cheatere.

Sender det til steam.

De banner brukerne og vi slipper og spille med hackere for de blir til slutt utryddet
Vis hele sitatet...
OT: Når startet Steam å utestenge spillere basert på et videoklipp eller en demo innsendt av en annen spiller?


Sakset fra Steam Forums:
Please do not post on how to get a specific player banned because you have a demo of them cheating. This sort of information is not reliable enough for us to use. VALVe uses VAC for its bans only.

The recommendation is that you contact the server owner where you saw the possible cheater and discuss it with the admin.

While we appreciate you wanting to rid the games of cheaters, VALVe lets VAC do its banning.
Sist endret av s1gh; 3. juli 2010 kl. 00:42.
Dårlig argumentasjon "alle andre gjør det, så da gjør faen meg jeg det og!".

Dette fører jo bare til flere som deg som føler de opplever det samme problemet

Skulle ønske InfinityWard tok litt tak i tingene, men ser dårlig ut.

Sånn som det er nå er det vanskelig å finne en game hvor ikke en spiller har 4 ganger flere kills enn nummer to. Wallhack og aimbot er over alt. InfinityWard har fått det de kan fra dette spillet og lar det dø for seg selv eller? :/
*Host*

Kilde: Her

-D3m0t3x
Sist endret av d3m0t3x; 3. juli 2010 kl. 00:43.
Dette er hva du gjør: Drar til kompissen som installerte det til deg, lager ny account, stikker for å kjøpe MW2 igjen, stopper å cheate.
Sitat av PiGmeNt- Vis innlegg
Dårlig argumentasjon "alle andre gjør det, så da gjør faen meg jeg det og!".

Dette fører jo bare til flere som deg som føler de opplever det samme problemet

Skulle ønske InfinityWard tok litt tak i tingene, men ser dårlig ut.

Sånn som det er nå er det vanskelig å finne en game hvor ikke en spiller har 4 ganger flere kills enn nummer to. Wallhack og aimbot er over alt. InfinityWard har fått det de kan fra dette spillet og lar det dø for seg selv eller? :/
Vis hele sitatet...
Prøvd xbox?
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
VAC er ikke på call of duty modern warfare 2.

Og på call of duty modern warfare 2 så banner de spillere etter filmklipp.
Sitat av sam500 Vis innlegg
VAC er ikke på call of duty modern warfare 2.

Og på call of duty modern warfare 2 så banner de spillere etter filmklipp.
Vis hele sitatet...
Hæ?

https://support.steampowered.com/kb_...2455-HJCB-7696

This message indicates that the Steam Account has been VAC banned from multiplayer games in Modern Warfare 2.
Vis hele sitatet...
Sist endret av s1gh; 3. juli 2010 kl. 00:52.
På steamen min er jeg vac bannet på css og dod. Men spiller mw 2online.
Sitat av d3m0t3x Vis innlegg
*Host*

Kilde: Her

-D3m0t3x
Vis hele sitatet...
Du leser kilden din feil. Du kan kontakte Steam dersom du oppdager nye binærfiler som er programmert for å cheate med.

contacting Steam Support to report cheaters is not necessary, nor will Steam Support act on any information provided.
Vis hele sitatet...
Sitat av loathsome Vis innlegg
Du leser kilden din feil. Du kan kontakte Steam dersom du oppdager nye binærfiler som er programmert for å cheate med.
Vis hele sitatet...


Uhhm, jeg bare gidde kilde :P
Ta kontakt med Steam og fortel att du ikkje har gjort noko gale!
Sitat av affemelon Vis innlegg
På steamen min er jeg vac bannet på css og dod. Men spiller mw 2online.
Vis hele sitatet...
vac stenger deg ikke nødvendigvis fra alle spillene du har

Jeg cheatet i 1.6 for noen år siden, men hadde source, day of defeat, condition zero og half life på kontoen. 1.6, condition zero, day of defeat ble stengt.
Er ikke sikkert at du er blitt bannet fra hele spillet, kan være at det er kun den enkelte serveren du ble bannet fra.. I det tilfellet trenger du ikke ny account. Da er det heller bare å finne seg en ny server å spille på
Sitat av leasea Vis innlegg
Er ikke sikkert at du er blitt bannet fra hele spillet, kan være at det er kun den enkelte serveren du ble bannet fra.. I det tilfellet trenger du ikke ny account. Da er det heller bare å finne seg en ny server å spille på
Vis hele sitatet...
Ikke på mw2 ettersom det ikke er dedicated servers.
Alt for mange cheatere.... Hvert fall fint å se noen av dere blir busta! :P
Sitat av aspecter Vis innlegg
ehmm, jeg hadde en venn på besøk som innstallerte det uten at jeg visste det, og i løpet av den dagen ble jeg banned, men men..
Vis hele sitatet...
Det er ikke mulig fordi VAC banner deg ca 3 uker etter at du cheater...
Sitat av TheSt0raa Vis innlegg
Det er ikke mulig fordi VAC banner deg ca 3 uker etter at du cheater...
Vis hele sitatet...
Nei, det gjør de ikke nødvendigvis. De lagrer informasjon om hvilke prosesser og hooks som aksesserer programfilene til hvert enkelte spill, og sammenligner disse mot en liste over kjente typer juks. Om de ikke har den ene prosessen i hverken hviteliste eller svarteliste så blir den liggende å vente til den eventuelt blir identifisert, og om det viser seg å være cheats kan du da bli bannet flere uker etterpå. Om du derimot går online i dag med en allerede identifisert type cheat vil du bli bannet i løpet av timer, om ikke med én gang.
Sitat av Dyret Vis innlegg
Nei, det gjør de ikke nødvendigvis. De lagrer informasjon om hvilke prosesser og hooks som aksesserer programfilene til hvert enkelte spill, og sammenligner disse mot en liste over kjente typer juks. Om de ikke har den ene prosessen i hverken hviteliste eller svarteliste så blir den liggende å vente til den eventuelt blir identifisert, og om det viser seg å være cheats kan du da bli bannet flere uker etterpå. Om du derimot går online i dag med en allerede identifisert type cheat vil du bli bannet i løpet av timer, om ikke med én gang.
Vis hele sitatet...
Er det noe du er sikker på? Jeg lurte eng gang en unge til å laste ned en
VAC - detected hack og han ble ikke bannet før ca 3 uker senere :/
Sitat av aspecter Vis innlegg
Hei, jeg ble for kort tid siden banned på cod6 online på pc (steam).

Det jeg da lurer på er om det er steam kontoen eller ip'en min som er banned?
Hvis jeg da for eksempel kjøper spillet på nytt og innstallerer på en annen steam konto, vil det fungere fint da?

Takke for svar =)
Vis hele sitatet...
VAC 2, valve anti cheat 2, brukeren blir bannet fra offentlig spill på spillene som bruker VAC 2.
Du går på Steam-Cafè og henter deg en konto, så spiller du igjen. Easy as that.
Går hvertfall med Css..
Sist endret av Outier; 18. juli 2010 kl. 00:35.
Sitat av maxphone Vis innlegg
Er det noe du er sikker på? Jeg lurte eng gang en unge til å laste ned en
VAC - detected hack og han ble ikke bannet før ca 3 uker senere :/
Vis hele sitatet...
Det er i alle fall sånn i følge min kjennskap til teknologien bak. Mulig serveren ikke hadde oppdatert VAC-modulen sin akkurat da, eller at noe annet førte til at det tok så lang tid. Det eneste jeg sier er at man kan ikke *forvente* å spille 2 uker i strekk med en allerede oppdaget cheat.

Den eneste gangen jeg har sett noen av mine venner bli bannet var da de oppdaget en winamp-plugin til CS som cheat, og da ble de fleste omtrent insta-bannet og så unbannet igjen etter noen dager.
Dette er faktisk første gangen i hele mitt liv jeg har sett en tråd der trådstarter sier han er bannet fra steam, og innrømmer at han har brukt cheats.

Uansett, blir nok til at du må lage deg en ny konto og kjøpe spillet på nytt ettersom steam/valve stort sett aldri unbanner folk (spesielt ikke de som faktisk cheater) Men ser ut som at trådstarter har lært leksa si denne gangen, så da er det en cheater mindre i dette spillet
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg vil også cheate Kan noen fortelle meg om hvor på denne siden jeg finner cheats til COD mw2??
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Må det være den siden?

Søk på cheats for mw2 på google.

Husk at du sikker blir banned iløpet av en uke eller to.
Spill på xbox isteden. Digg kontroll, du spiller (antageligvis) på større skjerm og det er ikke mulig å jukse :-) Og alle stiller likt med tanke på maskinvare/lag osv.