Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1026
Heisann, bare kom til å lure på, finnes det domenehosts / serverhosts som ser bort ifra hva brukere gjør? La oss si at jeg vil ha en phisheside, eller noe annet litt mer ulovlig på et domene / server, finnes det da hoster som ikke "bryr" seg ?

Kimmag.
sett opp en egen server?
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Er det så enkelt? Jeg har hørt at det er veldig dyrt?
Har du internett hjemme?

Har du en gammel pc hjemme?

(okei da, du trenger kanskje litt bedre linje enn du allerede har, fiber er å foretrekke)
Sist endret av VivaLatrina; 2. juli 2010 kl. 01:19.
Trur ikke at nettleverandøren din liker at du hoster en phising side..
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Det var forsåvidt et eksempel. Men om det er tilfelle at ISP'er også overvåker sånt, så sliter man jo litt da man ikke kan lage sin egen ISP? Dersom ikke proxy er et alternativ da.
Det du tenker på er såkalt bulletproof hosting. Har sett folk har leid ut servere der alt er lov, men de koster deretter. Og forsvinner tilisvarende fort. Serverne (og ofte folka) befinner seg gjerne i uland/østblokk/russland/asia der man ikke tar så tungt på det, russland utmerker seg. Ja de finnes, men hadde ikke stolt på noen der, de stjeler info og trafikk og plutselig er de vekk. De er kjeltringer de og

Proxier er et alternativ om du skal drive med fanteri på nettet. Har hørt at det ideelle anntallet er 7.-
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Okei, var bare noe jeg lurte på sånn generelt.

Takk for svar!
Har selv hatt phiser på t35.com, men nå laster ikke sidene jeg lager, noen som vet hvorfor? Ellers har det fungert kjempe!