Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1675
Er det noen som kan anbefale noen sølvstjerner (gjerne streamer).

Tenkte å starte denne tråden siden det er rimelig mange forskjellige oppskrifter.
C6 + 10% Titan er supert!
Å bare bytte ut atomisert Al i D1 med titan fungerer flott det også, men man burde ikke bruke så mye titan for da blir miksen vanskelig å jobbe med.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Dette dere nevner med titan... Blir det sølvstjerner? Jeg ser for meg at det blir mere sølvstreamere. Man kan se at flammen er gulaktig da det er basert på kullstreamere.
Mangler konsesjon
sven's Avatar
Ofca Silver Flitter med 5- 10% titan er helt SUUUPER. Skarpt lys med en lang nydelig hale. Brenner forholdsvis lenge. Har kun testet disse i pumpet form. Anbefales.

Sitat av Up Vis innlegg
Dette dere nevner med titan... Blir det sølvstjerner? Jeg ser for meg at det blir mere sølvstreamere. Man kan se at flammen er gulaktig da det er basert på kullstreamere.
Vis hele sitatet...
Ja er enig med deg der. Stjernen i seg selv blir jo ikke sølvstjerne fordi du putter titan oppi.Damå du i tilfelle ha en sølvstjerne fra før av. Titanen kan du putte oppi alle farget stjerner får å få en slags sølvhale. Selv putter jeg 5-10% oppi de fleste stjerner som jeg lager for dette gir en meget elegant effekt( ikke innerpetal stjerner).