Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 852
I forige TEC (the arctic challenge) var det en fyr som tryna HARDT. Jeg husker jeg så det på TV, og har gjerne lyst til og se det igjen..Men jeg finner ingen ting når jeg søker på feks youtube. Noen som vet om et sted man kan se det / laste det ned?

Har bare finne ut at han het Jody Koenders Bail
750604
406057's Avatar
Trådstarter
lol, takk anywaiz
Steike! Den var syk. 5 og en halv meter rett ned på copingen også flyge på magan ned på snøen! Kunne ikke gå bra...
Noen som vet hvordan det går med ham? Han tilbrakte visst noen uker på sykehus, men lurer på om han kommer seg på brett igjen i det hele tatt?
▼ ... noen uker senere ... ▼
750604
406057's Avatar
Trådstarter
Han kommer seg sikkert på brett igjen. Men han kommer vell til og bruke hjelm i fremtiden..
Jeg mener å huske at han var oppe å gå etter et par dager. De sa det på neste "episode" av TAC. Han fikk vel seg en skikkelig støkk hvertfall...
Ble det ikke påbudt med hjelm i artic challenge etter den ulykken der?
▼ ... noen uker senere ... ▼
750604
406057's Avatar
Trådstarter
Jo, både i TAC og mange andre konkuranser.