Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1547
Hei! (: Har et par bilder som jeg tok i utlandet for 3 månder siden.

Konstruktiv kritkk hadde vært superfint!

http://i39.tinypic.com/2v289vo.jpg

http://i42.tinypic.com/wcfu4y.jpg

- Pix
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
1: Gir meg lite. Kvadratisk (og nestenkvadratisk) format er vanskelig. Virker som om det mangler noe. Litt smårusk i kantene som kan beskjæres.

2: Pene farger. Skjev horisont tho. Har du versjon der svingen på gjerdet ikke er kuttet av?

Litt lyst på himmelen til venstre.
#1: For meg virker det på noen plasser overeksponert, og utsnittet er litt rart, synes jeg. Og det faller heller ikke helt naturlig imo, jeg synes rett og slett det blir litt rart.

#2: Er forsåvidt greit, men som Jonta sier så mangler det på en måte noe i og med at gjerdet er kuttet av til venstre i bildet. Får en litt "old" feeling også, vet ikke helt hvorfor, men det kan ha noe med hytta og fargene og gjøre. Greit bilde, jeg likte det bedre enn bilde #1
Takk så mye! Men Jonta, kunne du forklart hva som skulle ha blitt beskjært? Kan ikke akkuratt si jeg ser no rusk o.O

Og kan jo sjekke etter men vet ikke om jeg har noe til bilde 2.

Hadde vist ikke noe ekstra bilde, ettersom gjerdet ikke var formet som en bue men bare 2 gjerder som sto i motsatt retning av hverandre :/
Jeg likte det. Hvilket kamera har du brukt?
550d Canon, og objektivet mitt var 17-85mm canon (:
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Little Pixie Vis innlegg
Takk så mye! Men Jonta, kunne du forklart hva som skulle ha blitt beskjært? Kan ikke akkuratt si jeg ser no rusk o.O
Vis hele sitatet...
Tenkte hovedsakelig på den lille mørke flekken helt nederst og litt til høyre for senterlinjen, og sanda til venstre i bildet, litt under senterlinjen. Den som er inni «buen» av havskum.
Sist endret av Jonta; 27. februar 2012 kl. 19:42. Grunn: kn^ttes spørsmål allerede besvart. Mulig forumbug.
Ah Ser den nå, innså at jeg hadde en veldig møkkete skjerm! :P haha
Likte begge bildene veldig godt.

Det 2. bildet fikk jeg assosiasjoner med barndommens good times, savnende følelse men ganske digg også.
blir også nytt bakgrunnsbilde for min del, if you dont mind.

har ikke noe særlig konstruktivt å komme med jeg.
Har du flere bilder et sted, så man kan titte litt på det andre du har gjort?
Sist endret av random36598; 29. februar 2012 kl. 01:57.
Har ikke særlig mye bilder ute på nett nei, men om du ønsker kunne jeg lastet opp et par til

Takk forresten!