Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2656
noen som har musikken til den nyeste 'stratos - nåkkå attåt' reklamen ? Liten gutt som omsider får seg en lillebror og legger fotballsko oppi 'senga' til ungen når han kommer på besøk.. driver ellers å tusler rundt i manchester united drakt..
hmm, jeg sux til å forklare, men noen forstår forhåpentligvis hvilken reklame jeg tenker på..

så, noen som har musikken i *.mp3 ?
vet at dette er litt offtopic, men er det noen som har den prixreklamen "Im a kittycat" eller.no? hadde vært kuult og hatt den
oink's Avatar
Trådstarter
husker det ble tatt opp i en thread tidligere..
ingen som fant den..
men om noen har den nå så...
Better than thou.
Jeg er også hypp på den sangen. Tror den har vært theme til et fotball EM eller VM eller noe slikt. Håper det hjelper på. Den sangen er jo fett.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
corbin - woman next door
Er det den dere tenker på`*usikker*
Better than thou.
Nei, dette er den som er på den med den damen som soler seg det. Den vi letter etter er på den nye stratosreklamen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sangen er "You and me song" med The wannadies.
Nydelig reklame og.
oink's Avatar
Trådstarter
aaaah, konge! *laste ned*

takker!
en kammerat av meg hadde den sangen som var i den prix reklamen jeg skal se om ikke jeg kan få tak i den... eller iallefall navnet på den... se litt sener i kveld så kansje har har posta den inn
Opprinnelig postet av sanders
en kammerat av meg hadde den sangen som var i den prix reklamen jeg skal se om ikke jeg kan få tak i den... eller iallefall navnet på den... se litt sener i kveld så kansje har har posta den inn
Vis hele sitatet...
Diggbart.
må bare ha den sangen
ok people.. Jeg har navnet =)

Chic·a·tac - Im no kittycat

Har selv sett singlen, kjekt med kompiser som er dj :P