Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1861
Hørere onde rykter om at Anastacia er en mann??
WTF?
Noen som kan bekrefte eller avbekrefte dette?
Uhm, uten å ha hørt no vil jeg tro det bare er rykter
har også hørt det samme, men jeg kan ikke si jeg bryr meg så mye om kjerringa.. eller fyren..
omfg ho er jo fin, eller ?
Vel hun har en veldig krafti stemme til å vere ei dame.
Men foxy dame
jeg tror det er rykter
hun er jo "litt" for pen til å være mann.....
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Doctors does miracles this days.

Jeg bruker endog min frie vilje, til og tro at det ikke er sant
Better than thou.
Jeg så en mann en gang på Ricky Lake som var drag kar. Jeg kødder ikke når jeg sier at han var fin som dame. Særiøst. Så alt er mulig.
Samme rykte går om Jan Werner...
Sist endret av plumRad; 10. januar 2002 kl. 17:46.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av plumRad
Samme rykte går om Jan Werner...
Vis hele sitatet...
vel, ikke HELT det samme ryktet
*bytter ut anastacia med jan werner*
Hørere onde rykter om at Jan Werner er en mann??
Vis hele sitatet...
Noen som så topp 20 i dag? Der avkreftet "Shortcut" at Anastacia var en mann...det er nok bare rykter. Anastacia har faktisk danset for veldig lenge siden i en video av saltnpeppa, eller no'sånt
Klart det er mulig for damer som tidligere har vært menn å se foxy ut. Hun derre som vant grand prix for israel var jo veldreid som fy. Nå var kanskje det litt dårlig eksempel siden hun var litt «mandig» i ansiktet.. litt kraftige kjevebein kanskje.. men uansett.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
jeg har vært i Nederland en hel del ganger.. og jeg kan bekrefte at 90 % av landets kvinnfolk har slik mørk stemme som Anastacia av en eller annen syk grunn.. dem kan være så fin dem vil.. men når du hører dem snakke så får du slapp-tiss og løper i motsatt retning
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
jeg har vært i Nederland en hel del ganger.. og jeg kan bekrefte at 90 % av landets kvinnfolk har slik mørk stemme som Anastacia av en eller annen syk grunn.. dem kan være så fin dem vil.. men når du hører dem snakke så får du slapp-tiss og løper i motsatt retning
Vis hele sitatet...
LOL
mann eller dame, hun er hvertfall digg!

men tviler STERKT på at det ruktet stemmer, er jo mange sangdamer som har sånn stemme!
Det går mye rare rykter for tiden. Først hører jeg at danseren i E-Type er mann, så er det kremterten Anastacia sin tur... Hva blir det neste? At Dana International også er mann?!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Anastacia har jo tøff stemme
Hun er stygg damnit(uten sminke som hun har i musikkvids og slikt)! Noen som har sett det klippet med hun de viste mange ganger på bytesize på mtv? STYGG!
Opprinnelig postet av Carlo
Jeg så en mann en gang på Ricky Lake som var drag kar. Jeg kødder ikke når jeg sier at han var fin som dame. Særiøst. Så alt er mulig.
Vis hele sitatet...
Urk... jeg hater drag-queens. Det er så satans ekkelt. Si meg Carlo, du kunne vel se det var en mann.
Slike ting kan man se. Men sant at doctorene gjør mirakler idag.

Ond^Sofa Anastacia har jo tøff stemme
Vis hele sitatet...
I Agree.. den er dødsråååå.. Paid My phucking Dues.
Better than thou.
No way, så ut som en dame med litt rart ansikt. Men helt særiøst, vanskelig å se at det var en mann hvertfall..
▼ ... noen uker senere ... ▼
jeg er 99% sikker på at anastacia er er dame, men det som er litt kjipt med hun er at hu nesten er blind på det ene øyet og ser jævli dårlig på det andre pluss at hun har et stort arr på magen? etter at hun oppererte blindtarmen.... det trekker vel kanskje litt ned på total inntrykket av hun...
jeg synes hun ligner litt på dvdjon og litt på de mennene fra mellomeuropa som tar fløibanen opp på fløien og hamstrer troll og vikinghjelmer...

http://www.anastacia.com/Video/madef...nyouvid_01.jpg
http://www.anastacia.com/Video/notthatkindvid_01.jpg
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av frittjaaff
jeg synes hun ligner litt på dvdjon og litt på de mennene fra mellomeuropa som tar fløibanen opp på fløien og hamstrer troll og vikinghjelmer...

http://www.anastacia.com/Video/madef...nyouvid_01.jpg
http://www.anastacia.com/Video/notthatkindvid_01.jpg
Vis hele sitatet...
hehe skikkelig bra akkurat det har jeg litt problemer med å se. best å sjekke ut folka på fløien neste gang jeg går forbi.
Opprinnelig postet av Stormen
Først hører jeg at danseren i E-Type er mann
Vis hele sitatet...
Rykte gikk vel på at E-type var en mann....og det kan jo umulig stemme.....
ikke mobb blindtarm arr, de er kule.....harv et selv...
dessuten, har ho chrons-sykdom, et kronisk tarmproblem.....
det kommer kanskje arret av...