Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1256
Vurderer å kjøpe meg MP3-spiller.
Noen som har noen at anbefala...
Har kikka litt på apple's iPod. Men den er #€&/ DYR

En kamerat av meg sa også at lyden i MP3 spillere er dårligere enn lyd i discman. Stemmer dette???
Better than thou.
Kjøp den digitale versjonen av Sony MZR-70. Dette er en minidisc, men den har usb støtte greier, som gjør at du får overført sanger mye kjappere enn om du skulle tatt opp. Helt vanlige minidiscer funker fint på den såvidt jeg har forstått. Den koster kanskje litt mer, prisen er jeg ikke sikker på, men det er nok verdt det.
Kjøpte en i sverige til 988 svenske kroner den leser cder med mp3'er på og den funker ganske bra..=)
Jeg har Philips Expanium eller noe sånt.. Den er litt større enn MD spillere men den spiller små cd'er (8cm) og dermed kan du ha så mye musikk du vil.. Det er plass til 185MB på hver cd.. iflg. dem er det 210 min men du kan jo selv bestemme kvalitet på mp3en osv...
Jeg har også vurdert å kjøpe mp3-spiller, men koster jo litt da.
De selger en "iMP3" mp3-spiller på Elkjøp eller expert til 998,-
kan den være no digg eller?
den som ble kåret til "TV's hjelper deg" mp3spiller er sikkert bra... sjekk ut www.tv2.no/hjelperdeg den var kul + billig + radio
sugx's Avatar
Trådstarter
Vel jeg er ikke interessert i noen minidisk spiller.
Den derre iPod'n har en lagringskapp. på 5GB. Den kan funke som en portabel hd hvis man vil.
Rio skal også sleppe en Mp3 spiller snart. Den kommer til og ha en lagringskapasitet på 20GB. Nå begynner vi og snakke her. Ekke interessert i noe med lusne 210mb

gjentar. Er mp3 spillere dårligere på lyd en discman/md
hva skal du med en mp3 spiller med lagringsplass på 20 gb? du kommer jo aldri og få hørt gjennom musikken uansett
Better than thou.
Opprinnelig postet av sugx
Vel jeg er ikke interessert i noen minidisk spiller.
Vis hele sitatet...
Leste du hva jeg skrev om den?
sugx's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av dfs
hva skal du med en mp3 spiller med lagringsplass på 20 gb? du kommer jo aldri og få hørt gjennom musikken uansett
Vis hele sitatet...
sant. Men man kan jo bruke den som ett lagringsmedium. Men med USB tilkobling tviler jeg på at det er særlig aktuelt. Den iPod'n har fireWire så det går *litt* kjappere.
Nei, jeg kommer sikkert ikke til og høre gjennom 20 gig. Men det jo litt kult å ha litt å velge i mellom da. Så slepper man drive med overføringer. For det og overføre sanger til en mp3 spiller tar jo litt lenger tid enn og skifte CD. Ikke er det like praktisk heller. Men har man masser av plass behøver manikke drasse rundt på discman + cd-mappe. Man har jo alt inne på spilleren. En liten økt ved PC'n så har man musikk så det monner.
har mpman. samma størrelese som md. Den har 64 mb og kan også recorde og hører på radio osv med den. Hakke peil på prisen fordi jeg fikk den til jul
mp3 spelara som du kan bruke som ekstern harddisk er jo geniale ! tar den med på skulen, lastar ned masse saker og ting på 2mbits linja og tar den med heim og brenn ut tinga
http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info&p=13143&t=76&l=2&AvdID=6&CatID=6&GrpID=1&s =pl

Dersom du har pengene, kjøp denne! Jeg kan ikke høre forskjell i lyden, og den fungerer fint som harddisk, pluss et glimrende filsystem. Absolutt verdt gryna.
Archos kommer med en ny nå snart, den blir sikkert bedre, men også sikkert dyrere..................
Lyden vil bli dårligere, men det er ikke hørbart... (da mener jeg at du ikke hører forskjellene ved en god mp3 og cd...

og apple's iPod dominerer!
Kjøp en Freecom Beatman..
Den leser av mini cd'r som du må brenne mp3'z innpå!
Er ikke så lett og få tak i tror jeg, men den fins noe plasser...
Cd'ne er jaffal lette og få tak i..
Ganske billig og(1500,-)...
Spiller bra lyd fra noen øreklokker som er av kjent merke
men som jeg ikke husker navnet på...
Er ikkeladbar enseste minuset...