Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1571
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Noen som spiller gitar her ?
Og isåfall er dere gode?
åssn musikk er det dere liker å spille på gitaren deres?
Har gitaren(e) ett navn?
Osv osv.

jeg spiller gitar, Har en kasse og en elgitar.
ingen av gitarene har noe spesielt navn.
har spilt gitar i 6 år. begynte med å spille akustisk, men det ble for kjedelig
Så bare kjøpte jeg meg en Fender kopi, og starta å spille.
Jeg liker mest å spille Metall, punk og litt rock.
For øyeblikket så prøve jeg å lære meg Perry Mason (Ozzy Osborne) Soloen på den Herjer RÆV!
Jeg spiller ikke gitar, og jeg haaatet gitar på skolen :P (btw, flytter denne til generelt musikk forumet..)
Jeg spiller gitar, Har spillt siden jeg var en 9-10 år og er 18 år nå.Spiller aktivt sologitar i band noe jeg har gjort en 4-5 år nuh. Spiller på en les paul Gibson.Btw skal du spille ozzy kan du prøve deg på Mr.Crowley soloen, den er ganske rå
Sist endret av Aces-HigH; 27. januar 2002 kl. 23:41.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
takker zeth.
Aces-high: skal se om jeg finner noter eller tab til den.
men perry mason i første rekke
noob killer
elukS's Avatar
Har spillt gitar siden jeg var 8-9, ikke så veldig aktivt men dog...

Har:

2 nylonstrengere
1 Fender Telecaster '85 (Japan modell)
1 Dean ML '81 (Samme som Dimebag Darrel spilte på før)

Spiller:

Mest death, black
Perry mason er en bra sang. Ruler:=)

Jeg spiller litt gitar, men det er hovedsaklig trommer jeg kan. Har spillt siden 4. klasse eller noe slikt. Har et 6 trommers PEARL Worldseries sett med 3 symbaler, 2 paiste og 1 Zildjian.

http://www.gemstudios.f2s.com/images/senseofqualitydrummer.jpg

-som Aces, er jeg også en hardbarka KISS fan, og har spillt det meste av KISS og litt Black Sabbath.

Har stort sett spillt sammen med to av brødrene mine, som spiller gitar (les paul) og bass (gENE $immons Punisher) i et KISS coverband: PARASITE. Ellers har vi laget en del egen musikk, men har ikke gått i studio med det enda.

Begynte en gang på studioplate for coverbandet, men den ble aldri ferdig...
Jepp, jeg spiller gitar. Du har kanskje hørt noe av det jeg vil ha tilbakemelding på tidligere?

http://www.main-attraction.net/sanger/deamon_dreams.mp3
http://www.main-attraction.net/sanger/Face(studio).mp3

Jeg spiller akkurat nå på en ESP KH-II (Kirk Hammet) og da sier det seg selv at jeg er STOR Metallica fan. (Denne gitaren er sinsykt go og jeg kommer aldri til å bytte den....)
Hadde inntil for 2 uker siden også en Yamaha som var stemt i D, men den måtte selges grunnet dårlig økonomi
Jeg skal snart kjøpe halv akustisk stålstrenger, så der har dere kanskje noen tips?
joa, spiller bass da egentlig.. og gitar en gang i blandt.
hører/spiller mest metall, prog, rock og annen vulgær musikk
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av dunkApunk
Jeg spiller akkurat nå på en ESP KH-II (Kirk Hammet)
Vis hele sitatet...
*sikle*
begynte å spille gitar da jeg var 7 år, nå går det mest i bass og har nylig kjøpt meg en seks strenger som jeg sinnsykt fornøyd med. øver flere timer daglig og holder meg mest til funky, jazzy og progressivt stuff..
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Jeg spiller gitar, akkustisk. Det som ruler!
Instrumentet fra himmelen!

Jeg spiller litt av hvert fra CCR, Dire Straits, CTD, Eric Clapton osv...
jeg spiller litt
men altfor sjeldent, men det går mest i rocka greier

har en el-gitar med en sånn liten philipson forsterker.. så er det en nylon kassegitar som henger her i huset.
Ja, jeg spiller gitar... Har spilt siden jeg var ti(blir atten i mars).

Har en nylonstrengser, en Morgan 12-strengs, og en Ritchie Blackmore signature model strat. Sistnevnte er forøvrig UTROLIG digg! Umennskelig god å spille på...
Ingen av gitarene heter noe spesielt...

Spiller i noen band... Har spilt inn en demo med et av bandene (Misanthropia). Spiller rock/prog

Spiller også i et band med E|nherJer, noe som er moro, iogmed at han er en av norges beste bassister (tror jeg hvertfal).
Hva spiller vi a?
Spiller gitar ja...har drevet på i hele 2 måneder
(jippi...)
Det er Eluks sin `81 Dean.
(vil du ha den tilbake må du nok slåss, eluks )

Har ikke noe navn ennå, men jeg tenkte å kalle den "Morra di"
(fordi den er stor og fet, og like enkel å "spille")

Har ikke helt den store kunskapen ennå, så det blir mest punk da....blir nok bedre etterhvert...